Σύλλογος Εμποροϋπαλλήλων Αθήνας : Κανένας μόνος του απέναντι στην εργοδοτική ασυδοσία !

Δημοσιεύτηκε στις

   Μετά την άμεση παρέμβαση του  Συλλόγου Εμποροϋπαλλήλων Αθήνας τόσο στο Υπουργείο Εργασίας όσο και στην εργοδοσία των αλυσίδων  super markets με αίτημα να καταβληθεί στο ακέραιο το μεροκάματο όλων των εργαζομένων που δεν κατόρθωσαν να πάνε για δουλειά την ημέρα του χιονιά χωρίς κανένα δικαιολογητικό που να βεβαιώνει το αυταπόδεικτο της δυσκολίας μετακίνησης τους, η εργοδοσία μαζεύει τα περί βεβαιώσεων από τους Δήμους.

  Το μεροκάματο όλων των εργαζομένων θα καταβληθεί κανονικά για τις ημέρες που λόγω του χιονιά ήταν αδύνατη η προσέλευση τους στην εργασία τους. Σε περίπτωση που αυτό δεν συμβεί καλούμε τους συναδέλφους να απευθυνθούν στο σωματείο τους. Κανένας μόνος του απέναντι στην εργοδοτική ασυδοσία !

Περισσότερα

Ομοσπονδία Μεταλλωρύχων Ελλάδας: Νέο εργατικό ατύχημα σε λατομείο

ΝΕΟ ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΑΤΥΧΗΜΑ ΣΕ ΛΑΤΟΜΈΙΟ ΣΤΟ ΒΩΜΟ ΤΟΥ ΚΕΡΔΟΥΣ ΤΩΝ ΕΡΓΟΔΟΤΩΝ  Άλλο ένα εργατικό ατύχημα...

Κλαδικό Συνδικάτο Ποτών Τροφίμων Ν. Αχαΐας: Όλοι στην Πανελλαδική απεργία 24 Ιούνη

ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΣΤΗΝ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ- ΚΛΑΔΙΚΗ ΑΠΕΡΓΙΑ ΤΕΤΑΡΤΗ 24 ΙΟΥΝΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΣΤΗ ΒΙ.ΠΕ. ΠΑΤΡΩΝ (ΚΟΜΒΟΣ...