ΕΚΤΑΚΤΗ ΕΙΔΗΣΗ: Συμβολικός Αποκλεισμός του Υπουργείου Οικονομικών στο Σύνταγμα

0

 

Αυτή τη στιγμή εργαζόμενοι   από   δεκάδες   σωματεία   του   Ιδιωτικού   και   του Δημόσιου τομέα που συσπειρώνονται στο ΠΑΜΕ, πραγματοποιούν συμβολικό αποκλεισμό στο Υπουργείο Οικονομικών, στο Σύνταγμα.

 Κανένας συμβιβασμός με τη νέα συμφωνία – ληστεία, το 4ο μνημόνιο!

Να μην περάσει η νέα επέλαση στις ζωές μας!

 Το νέο πακέτο μέτρων αποτελεί το 4ο μνημόνιο που φορτώνεται στις πλάτες της εργατικής-λαϊκής οικογένειας. Περιλαμβάνει νέα προνόμια για τους επιχειρηματικούς ομίλους, νέα βάσανα για τους εργαζόμενους. Τα νέα μέτρα ρίχνουν λάδι στη φωτιά που κατακαίει τα δικαιώματά μας, τις ζωές μας. Έρχονται να προστεθούν στα προηγούμενα, διαμορφώνουν μόνιμες ανατροπές για τις επόμενες γενιές.

 Φτάνει πια με τα ψέματα και τις απάτες τους!

 Όλοι και όλες ΣΤΗ ΓΕΝΙΚΗ ΑΠΕΡΓΙΑ ΣΤΙΣ 17 ΜΑΗ, στις 10 πμ, στην πλατεία Εθνικής Αντίστασης!

 

Το γραφείο τύπου

Απεργιακή απάντηση στα μέτρα της κυβέρνησης. Αγωνιστικές δραστηριότητες στις 17 και 18 Μάη

0

Εμπρός Λαέ Ξεσηκωμός!

Ενάντια στη νέα ληστεία και στην κοροϊδία Κυβέρνησης – Κεφαλαίου – ΕΕ

ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΠΑΝΕΡΓΑΤΙΚΗ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΑΠΕΡΓΙΑ ΣΤΙΣ 17 ΜΑΗ

Με το σύνθημα αυτό δίνουμε τη μάχη της οργάνωσης για την επιτυχία της απεργίας και των απεργιακών συγκεντρώσεων στις 17 Μάη.

Να μην πάρει ανάσα η κυβέρνηση. Να αισθάνεται την αναπνοή χιλιάδων εργαζόμενων.

Οι ναυτεργάτες απαντούν με απεργία στις 16 και 17 Μάη, οι οικοδόμοι σε μεγάλα εργοτάξια προχωρούν σε απεργία και στις 18. Επίσης άλλα συνδικάτα συνεχίζουν με στάσεις εργασίας στις 18 Μάη.

Η Ομοσπονδία Συνταξιούχων διοργανώνει συγκέντρωση στις 18 Μάη στις 10 π.μ. στην Πλατεία Εθνικής Αντίστασης.

Η Εκτελεστική Γραμματεία του ΠΑΜΕ στα πλαίσια αυτά καλεί και στις 18 Μάη σε απογευματινά συλλαλητήρια σε όλες τις πόλεις.

La Federación de Trabajadores de las Industrias Alimentarias denuncia el terrorismo patronal de Coca Cola en Colombia

0

La Federación de Trabajadores de las Industrias Alimentarias de Grecia, miembro de PAME, denuncia la empresa multinacional de COCA COLA, que en Colombia sigue los ataques terroristas contra a los trabajadores y a los miembros de la organización sindical SINALTRAINAL.

La multinacional Coca – Cola en Colombia utiliza persecuciones, amenazas, terrorismo y ataques contra a los trabajadores y a los sindicalistas miembros de SINALTRAINAL. La misma multinacional sigue tácticas similares y también en Grecia, amenaza y aterroriza los trabajadores con despidos, cierre de fábricas, violación de sus derechos laborales. Esta acción confirma la necesidad por un coordinación y una acción común de los trabajadores de la multinacionales.

La Federación de Trabajadores de las Industrias Alimentarias de Grecia denuncia las tácticas de terrorismo de la multinacional contra a los trabajadores. Expresamos la solidaridad y nuestro apoyo a los trabajadores de Coca Cola de Colombia que luchan y movilizan por sus derechos.

Κάλεσμα της Πανελλαδικής Επιτροπής των Μπλόκων για την απεργία στις 17 Μάη

 

Συνάδελφοι Αγρότες – αγρότισσες

 Η συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ συμφώνησε με την Ε.Ε και το ΔΝΤ για τη λήψη νέων σκληρών αντιλαϊκών μέτρων, τα οποία προστίθενται σε όλα τα άλλα που πήρε η ίδια και οι προηγούμενες κυβερνήσεις της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ.

 Ευθύνες φέρουν και τα άλλα κόμματα που ψήφισαν το 3ο Μνημόνιο, το οποίο προέβλεπε ότι θα παρθούν αυτά και άλλα αντιλαϊκά μέτρα.

Στο νέο αντιλαϊκό πακέτο περιλαμβάνονται και νέα μέτρα που πλήττουν τους μικρομεσαίους αγρότες, όπως η δραστική μείωση του κουτσουρεμένου αφορολόγητου ορίου κατά 3000 ευρω περίπου, που κατακτήσαμε με τους σκληρούς αγώνες μας στα μπλόκα και θα επιβαρύνει με επιπλέον 650€ τον χρόνο κάθε αγρότη και κτηνοτρόφο, η φοροληστεια αφού διατηρούνται τα τεκμήρια διαβίωσης, οι νέες μειώσεις στις πενιχρές συντάξεις, ενώ βάζουν μπροστά πλειστηριασμούς σπιτιών και χωραφιών για τα χρέη, ενεργοποίηση αυτόματου κόφτη για τις κοινωνικές παροχές σε υγεία, παιδεία και πολλά άλλα.

Ιδιαίτερα επώδυνο νέο μέτρο για τους αγρότες – όπως και για τους αυτοαπασχολούμενους – είναι οι νέες αυξήσεις στις ασφαλιστικές εισφορές στον ΕΦΚΑ, που θα γίνουν μέσω της αύξησης του ετήσιου φορολογητέου ποσού πάνω στο οποίο θα υπολογίζεται το ποσοστό των εισφορών. Τώρα η ποσοστιαία εισφορά για κάθε αγρότη, όπως και του αυτοαπασχολούμενου, θα επιβάλλεται στο σύνολο του εισοδήματος του προηγούμενου έτους, χωρίς να αφαιρεθεί η δαπάνη του για τις ασφαλιστικές του εισφορές. Τα περί έκπτωσης στο σύνολο του ασφαλιστέου ποσού κατά 15%, τον πρώτο χρόνο (2018), που ανήγγειλε η υπουργός Εργασίας, ακόμα και αν υπάρξει, δεν αλλάζει την ουσία, αφού από το 2019 δεν προβλέπεται καμία έκπτωση.

 Συνάδελφοι  

Όλα αυτά τα μέτρα και τα «αντιμέτρα» γίνονται για να εξασφαλίσουν την κερδοφορία και την ανταγωνιστικότητα των μονοπωλίων, του μεγάλου κεφαλαίου. Τα μέτρα που πάρθηκαν με όλα τα μνημόνια, μαζί με όσα εφαρμόζονται στο πλαίσιο της Κοινής Αγροτικής Πολιτικής της ΕΕ, οδηγούν σε επιτάχυνση της συγκέντρωσης της γης και της παραγωγής σε λίγα χέρια μεγαλοαγροτών – επιχειρηματιών, με αποτέλεσμα το παραπέρα ξεκλήρισμα των μικρομεσαίων αγροτών.

  Την πορεία του ξεκληρίσματος, της φτώχειας, της πείνας και της εξαθλίωσης που έχουν προδιαγράψει για μας η ΕΕ, οι ελληνικές κυβερνήσεις, οι εμποροβιομήχανοι και τα μονοπώλια που είναι οι αντίπαλοί μας, δεν θα την αποδεχτούμε. Κολίγοι του 21ου αιώνα δε θα γεννούμε.  Μαζί με τους συμμάχους μας, τους εργαζόμενους, τους μικρούς ΕΒΕ, τους νέους, τις γυναίκες, τους συνταξιούχους των λαϊκών οικογενειών, θα σηκώσουμε, άμεσα κι αποφασιστικά, αγωνιστικό τείχος αντίστασης και αντεπίθεσης.

  Κανένας συμβιβασμός με τη φτώχεια τη μίζερη ζωή. Καμιά αναμονή,  καμία ανοχή!

   Η πανεργατική απεργιακή  κινητοποίηση στις 17 Μάη, ενάντια στο νέο πακέτο αντιλαϊκών μέτρων κυβέρνησης – κουαρτέτου που θα έλθει για ψήφιση στη Βουλή, είναι και δική μας υπόθεση. Με τα δικά μας πανό, τις δικές μας σημαίες, τα δικά μας αιτήματα, παίρνουμε μέρος στις απεργιακές συγκεντρώσεις που οργανώνουν οι ταξικές δυνάμεις του εργατικού κινήματος σε όλη τη χώρα.

 Να μη τους αφήσουμε σε χλωρό κλαδί.

 Όλοι μαζί να  σταματήσουμε τη νέα αντιλαϊκή επιδρομή.  

 Αντεπίθεση για την ανατροπή της πολιτικής που μας αφανίζει.

Οργανώνουμε την πάλη μας με νέους Αγροτικούς Συλλόγους και Ομοσπονδίες.

Διεκδικούμε τις σύγχρονες ανάγκες μας.

 Συνεχίζουμε, θα νικήσουμε!

 

Γραμματεία Καβάλας : Εκεί που μας χρωστούσανε μας ζητάνε και το βόδι

Η Γραμματεία Ν. Καβάλας του ΠΑΜΕ καταγγέλλει τη στάση της πλειοψηφίας της Διοίκησης του ΕΥΚ Ν. Καβάλας και πρόσκειται στην ΠΑΣΚΕ που ενώ οργανώνει εκλογές – μαϊμού – σε συνεργασία με τους εργοδότες – σε σωματεία που ελέγχει, όπως αυτές του Σωματείου Ιδιωτικών Υπαλλήλων Χρυσούπολης και Επαρχίας Νέστου, να φέρνει στη συνεδρίαση του Δ/Σ στις 10 του Μάη ως θέμα «Εκπροσώπηση του Εργατοϋπαλληλικού Κέντρου σε εκλογικές διαδικασίες Πρωτοβάθμιων Σωματείων – Ποινές κατά της αυθαίρετης παρουσίας άλλων μελών του Δ/Σ και τρίτων».

Ετοιμάζονται με Διοικητικές αποφάσεις να κρύψουν τις πομπές τους, βγαίνοντας για ακόμη μια φορά λάδι, για να συνεχίσουν απ΄ ότι φαίνεται ανενόχλητοι τη βιομηχανία αναπαραγωγής αντιπροσώπων στο ΕΥΚ. Μια βιομηχανία που περιλαμβάνει διπλοψηφίσαντες σε σωματεία, μητρώα μελών βγαλμένα μέσα από τα γραφεία των εργοδοτών, αρχαιρεσίες με αδιαφανείς διαδικασίες και πολλά άλλα που κατά καιρούς έχουμε αποκαλύψει.

Και όλα αυτά σε μια περίοδο που η κυβέρνηση κατ’ εντολή του κεφαλαίου, ετοιμάζεται να φέρει νόμο που θα βάλει παραπάνω εμπόδια στην ανάπτυξη της συνδικαλιστικής δράσης και τις ελευθερίες μέσα στους χώρους δουλειάς, με σκοπό να επιβάλλει σιγή ιχθύος στον εργασιακό μεσαίωνα που μας επιφυλάσσουν. Δικαίωμα που κατακτήθηκε μετά από πολλούς και δύσκολους αγώνες.

Αυτή η συντονισμένη προσπάθεια πρέπει να βρει απέναντί της, πάση θυσία, την οργανωμένη αντίσταση όλων των εργαζομένων, όλων των σωματείων και συνδικαλιστών που τιμούν το λόγο ύπαρξής τους. Τους καλούμε στην παράσταση διαμαρτυρίας την Τετάρτη 17:30 έξω από το ΕΥΚ Ν. Καβάλας.

 

 

 

Ομοσπονδία Τροφίμων Ποτών : Καταγγελία της εργοδοτικής τρομοκρατίας της Κοκα Κολα στην Κολομβία

Η Ομοσπονδία Εργαζομένων Τροφίμων-Ποτών Ελλάδας, μέλος του ΠΑΜΕ, καταγγέλλει την πολυεθνική εταιρεία Κόκα-Κολα, όπου στη Κολομβίας προχωρά σε τρομοκρατικές επιθέσεις εναντίον των εργαζομένων της και μελών του Συνδικάτου Sinaltrainal.

Η πολυεθνική Κόκα-Κόλα στην Κολομβία προχωρά σε διώξεις, απειλές, τρομοκρατία κι επιθέσεις εναντίον των εργαζομένων και των συνδικαλιστών, μελών της Sinaltrainal. Η ίδια πολυεθνική ακολουθεί παρόμοια τακτική και στην Ελλάδα, επιτίθεται και τρομοκρατεί τους εργαζόμενους με απολύσεις, κλείσιμο εργοστασίων, καταπάτηση των εργασιακών τους δικαιωμάτων. Και αυτή η εξέλιξη επιβεβαιώνει την ανάγκη συντονισμού και κοινής δράσης των εργαζομένων στις πολυεθνικές.

Η Ομοσπονδία Εργαζομένων Τροφίμων-Ποτών Ελλάδας καταδικάζει τις τρομοκρατικές πρακτικές της πολυεθνικής εναντίον των εργαζομένων. Εκφράζουμε την αλληλεγγύη και τη στήριξή μας στους εργαζόμενους της ΚΟΚΑ ΚΟΛΑ Κολομβίας που παλεύουν και κινητοποιούνται για τα δικαιώματα τους.

PAME Denounces the Fascist Government of Kiev for the Persecution Against Trade Unionists of USB Italy

0

PAME Denounces the Fascist Government of Kiev for the demand to arrest trade unionists of USB Italy, WFTU Affiliate, who participated in the May Day events at Donbas.

The fascist-Nazi Government of Ukraine demanded from the Italian Government to arrest and extradites the trade unionists of USB who participated in the May Day events at Donbas. The trade unionists are accused under the anti-terrorist legislation of Ukraine! For such developments great are, also, the responsibilities of the Greek Government of SYRIZA, which supports the Government of Kiev and which was recently visited by Tsipras himself.

PAME denounces the fascist and intimidating practices of the Ukrainian Government and expresses its support and solidarity with USB of Italy

 

Το ΠΑΜΕ καταγγέλλει τη φασιστική κυβέρνηση Κιέβου για τη δίωξη συνδικαλιστών της USB Ιταλίας

0

Το ΠΑΜΕ καταγγέλλει τη φασιστική κυβέρνηση του Κιέβου για το ένταλμα σύλληψης των συνδικαλιστών της USB Ιταλίας, μέλους της ΠΣΟ, οι οποίοι συμμετείχαν στον εορτασμό της εργατικής Πρωτομαγιάς στην περιοχή του Ντονμπας.

Η φασιστική ουκρανική κυβέρνηση απαίτησε από την Ιταλία τη σύλληψη και την έκδοση των συνδικαλιστών μελών της USB που συμμετείχαν στην πρωτομαγιάτικη διαδήλωση στο Ντονμπας. Οι συνδικαλιστές κατηγορούνται για παραβίαση των αντιτρομοκρατικών νόμων της Ουκρανίας. Για αυτές τις εξελίξεις είναι μεγάλες οι ευθύνες και της ελληνικής κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ που στηρίζει την κυβέρνηση του Κιέβου, την οποία επισκέφτηκε πρόσφατα και ο Τσίπρας.

Το ΠΑΜΕ καταδικάζει τις τρομοκρατικές πρακτικές της κυβέρνησης της Ουκρανίας κι εκφράζει την αλληλεγγύη και συμπαράστασή του στην USB Ιταλίας.

 

Αντιπροσωπεία του ΠΑΜΕ συμμετείχε στο Προεδρικό Συμβούλιο της ΠΣΟ στην Κούβα

Αντιπροσωπεία του ΠΑΜΕ συμμετείχε στη συνεδρίαση του Προεδρικού Συμβουλίου της Παγκόσμιας Συνδικαλιστικής Ομοσπονδίας, στην Αβάνα της Κούβας, στις 3-4 Μάη.

Η συνεδρίαση του Προεδρικού Συμβουλίου της ΠΣΟ, η πρώτη μετά το επιτυχημένο 17ο συνέδριο της ΠΣΟ στο Ντέρμπαν της Ν. Αφρικής, επιβεβαίωσε τα βήματα προόδου της ΠΣΟ και συγκεκριμενοποίησε τα καθήκοντα και το σχέδιο δράσης της Ομοσπονδίας για το επόμενο διάστημα. Η συνεδρίαση του Προεδρικού Συμβουλίου της ΠΣΟ στην Αβάνα, ήταν έμπρακτη έκφραση Αλληλεγγύης με το λαό της Κούβας και τη Συνομοσπονδία Εργαζομένων CTC της Κούβας, ενάντια στο δολοφονικό εμπάργκο του ιμπεριαλισμού.

Το ΠΑΜΕ μετέφερε την πείρα του από τις εξελίξεις στην Ελλάδα, τη δράση του ταξικού κινήματος, καθώς και τα συμπεράσματα της 4ης Πανελλαδικής Συνδιάσκεψης του ΠΑΜΕ, επικεντρώνοντας στην ανάγκη ενίσχυσης και στήριξης της δουλειάς των ταξικών συνδικάτων σε επίπεδο κλάδων.

ΦΩΤΟ: https://plus.google.com/photos/111424066969409429174/album/6418068612454892497?authkey=CNj80OrLp6PPUw