Εργατικό Κέντρο Λαυρίου-Αν. Αττικής: Για την απεργία των εργαζομένων στην Speedex

Δημοσιεύτηκε στις

Το Εργατικό Κέντρο Λαυρίου-Ανατολικής Αττικής χαιρετίζει τον αγώνα των εργαζομένων της Speedex και του Επιχειρησιακού τους Σωματείου, που βρίσκονται σε απεργία από τις 30 Απριλίου με αίτημα την επαναπρόσληψη των απολυμένων συναδέλφων τους και την υπογραφή ΣΣΕ.

Από τις 30 Απριλίου οι εργαζόμενοι στην εταιρεία βρίσκονται σε απεργία με καθολική σχεδόν συμμετοχή και μαζικές γενικές συνελεύσεις απαιτώντας την επαναπρόσληψη των συναδέλφων τους και την υπογραφή ΣΣΕ.

Η εργοδοσία αξιοποιώντας όλο το αντεργατικό νομοθετικό οπλοστάσιο που διαμόρφωσαν και υλοποιούν όλες οι μέχρι σήμερα κυβερνήσεις σέρνει στα δικαστήρια τους εργαζόμενους, βγάζοντας παράνομη την απεργία τους, μηνύει τον Πρόεδρο του Επιχειρησιακού Σωματείου και προσπαθεί με δανεικούς εργαζόμενους να στήσει απεργοσπαστικό μηχανισμό.

Το Διοικητικό Συμβούλιο του Εργατικού Κέντρου Λαυρίου-Ανατολικής Αττικής, χαιρετίζει τον παλικαρίσιο αγώνα των εργαζομένων στην Speedex, βρίσκεται στο πλευρό τους και απαιτεί να γίνουν δεκτά τα δίκαια αιτήματά τους.

Η τρομοκρατία δεν θα περάσει.

Να ανακληθούν ΤΩΡΑ οι απολύσεις.

Περισσότερα

Σωματείο Εργαζομένων Openbet: 24ωρη απεργία την Πέμπτη 25 Ιουνίου

Η συνέλευση των εργαζομένων αποφάσισε ομόφωνα: 24ωρη ΑΠΕΡΓΙΑ - Πέμπτη 25/6 Συναδέλφισσες, συνάδελφοι, Την Τρίτη 23/6 στη...

Σύλλογος Υπαλλήλων Περιφέρειας Αττικής: Για την εξέλιξη των ελαστικών σχέσεων εργασίας στο δημόσιο

Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΩΝ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΤΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΤΗΣ ΟΜΗΡΙΑΣ Τον Φεβρουάριο 2019 πάνω...