Παρέμβαση του Συνδικάτου Οικοδόμων Αθήνας στο Εργοτάξιο του Μουσείου Γουλανδρή

Δημοσιεύτηκε στις

Στα πλαίσια προετοιμασίας της Γενικής Συνέλευσης του Συνδικάτου Οικοδόμων Αθήνας και της απεργίας του κλάδου στις 14 Μάρτη, πραγματοποιήθηκε παρέμβαση στο εργοτάξιο του Μουσείου Γουλανδρή στο Παγκράτι, χτες 27/2.

Στη στάση εργασίας που είχε προκηρύξει το Συνδικάτο, έγινε ενημέρωση στους εργαζόμενους για τη δράση του τελευταίου διαστήματος, καθώς και για τις εξελίξεις όσον αφορά τη διεκδίκηση υπογραφής Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας με αυξήσεις σε μισθούς και μεροκάματα και τη βελτίωση των όρων εργασίας.

ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ

 

 

 

Περισσότερα

Συνδικάτο Επισιτισμού-Τουρισμού-Ξενοδοχείων Αττικής: Όλοι στην απεργία 24 Ιούνη

Η εργοδοτική αυθαιρεσία Ξενοδοχειακών ομίλων – εργολάβων και μεγάλων εταιρειών εστίασης ΔΕ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ! ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ...

Εργατικό Κέντρο Πάτρας: Όλοι στην απεργία 24 Ιούνη στις επιχειρήσεις της ΒΙ.ΠΕ Πατρών

24 ΙΟΥΝΙΟΥ ΝΑ ΝΕΚΡΩΣΟΥΝ ΟΙ ΧΩΡΟΙ ΔΟΥΛΕΙΑΣ ΣΤΗ ΒΙ.ΠΕ. ΠΑΤΡΩΝ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΜΕΤΡΑ ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ...