Παρέμβαση του Συνδικάτου Οικοδόμων Αθήνας στο Εργοτάξιο του Μουσείου Γουλανδρή

Δημοσιεύτηκε στις

Στα πλαίσια προετοιμασίας της Γενικής Συνέλευσης του Συνδικάτου Οικοδόμων Αθήνας και της απεργίας του κλάδου στις 14 Μάρτη, πραγματοποιήθηκε παρέμβαση στο εργοτάξιο του Μουσείου Γουλανδρή στο Παγκράτι, χτες 27/2.

Στη στάση εργασίας που είχε προκηρύξει το Συνδικάτο, έγινε ενημέρωση στους εργαζόμενους για τη δράση του τελευταίου διαστήματος, καθώς και για τις εξελίξεις όσον αφορά τη διεκδίκηση υπογραφής Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας με αυξήσεις σε μισθούς και μεροκάματα και τη βελτίωση των όρων εργασίας.

ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ

 

 

 

Περισσότερα

Πανελλήνιο Σωματείο Έκτακτου Προσωπικού: Δελτίο Τύπου και Ψήφισμα γενικής συνέλευσης

Το Πανελλήνιο Σωματείο Έκτακτου Προσωπικού χαιρετίζει τους δεκάδες συναδέλφους και συναδέλφισσες, που συμμετείχαν στη...

Κλαδικό Σωματείο Ενέργειας: Καταγγελια για νέο εργατικό ατύχημα στη Φολέγανδρο

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι, Καταγγέλλουμε το νέο εργατικό «ατύχημα» που σημειώθηκε στο εργοτάξιο κατασκευής του νέου Υποσταθμού...