Εργατικό Κέντρο Λαυρίου : Επιτυχημένη απάντηση στο πολυνομοσχέδιο της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ. Συνεχίζουμε. Κάτω τα χέρια από την απεργία

Δημοσιεύτηκε στις

 

Με επιτυχία και μαζική συμμετοχή εργαζομένων, ανέργων και συνταξιούχων πραγματοποιήθηκε η απεργιακή συγκέντρωση του Εργατικού Κέντρου Λαυρίου, αγνάντια στο πολυνομοσχέδιο της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ. Στην συγκέντρωση μίλησε ο πρόεδρος του Εργατικού Κέντρου Λαυρίου Συρίγος Βάλσαμος ο οποίος ανέφερε ότι το πολυνομοσχέδιο είναι εμβληματικό και θα μείνει στην ιστορία ως ο νόμος της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ που ήρθε για να προσπαθήσει να βάλει στο γύψο το κίνημα και να απαγορεύσει τις απεργίες. Είναι ένας νόμος που ακόμα και να ψηφιστεί θα μείνει στα χαρτιά. Η ταξική πάλη δεν καταργείται, δεν σταματάει όσους νόμους και να ψηφίσουν όσα μέτρα και να πάρουν. Δεν σταμάτησε τότε που εκτελούσαν τους πρωτοπόρους και εφάρμοζαν ιδιώνυμα.

Στην συνέχεια κάλεσε του συγκεντρωμένους σε μαζική συμμετοχή στο συλλαλητήριο της Δευτέρας όπου και θα υπάρχει πούλμαν και θα αναχωρήσει 4 το απόγευμα από το άγαλμα Μεταλλωρύχων.

Ακολούθησε πορεία στους δρόμους της πόλης όπου κυριάρχησαν συνθήματα ενάντια στην απαγόρευση της απεργίας και τους πλειστηριασμούς.

 

Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ

Περισσότερα

Συνδικάτο Εργαζομένων Ποτών-Τροφίμων Ν. Αχαΐας: Για το εργατικό ατύχημα στο εργοστάσιο της Αθηναϊκής Ζυθοποιϊας στην Πάτρα

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι, το Συνδικάτο Εργαζομένων Ποτών-Τροφίμων ν, Αχαΐας, καταγγέλλει το σοβαρό εργατικό «ατύχημα» που σημειώθηκε...
00:04:14

Παρέμβαση του Γιάννη Τασιούλα στην ΕΡΤnews για την Aπεργία στις 24 Ιούνη(BINTEO)

Στην αυριανή πανελλαδική απεργία των οικοδόμων αναφέρθηκε ο Γιάννης Τασιούλας, πρόεδρος της Ομοσπονδίας Οικοδόμων,...