Το Σωματείο Σχολικών Τροχονόμων Ν. Αιτωλοακαρνανίας συμμετέχει στην απεργία που κήρυξε το Εργατικό Κέντρο Αγρινίου στις 14 Νοέμβρη

Δημοσιεύτηκε στις

Στη Γενική Συνέλευση του Σωματείου μας που πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 21 Οκτώβρη στο Εργατικό Κέντρο Αγρινίου, μετά από συζήτηση , αποφασίστηκε ομόφωνα η συμμετοχή μας στην απεργία που κήρυξε το Εργατικό Κέντρο Αγρινίου για την Τετάρτη 14 Νοέμβρη διεκδικώντας, μαζί με την υπόλοιπη εργατική τάξη της περιοχής, τα γενικότερα αιτήματα του ταξικού εργατικού κινήματος αλλά και προβάλλοντας τα ιδιαίτερα αιτήματα του κλάδου όπως :

  1. Η αλλαγή του καθεστώτος εργασίας από εθελοντική προσφορά που ισχύει μέχρι σήμερα, σε σχέση εξαρτημένης εργασίας μιας και καλύπτουν πάγιες και διαρκείς ανάγκες για την ασφαλή μεταφορά των μαθητών προς και από τα σχολεία με πλήρη ασφαλιστικά και εργασιακά δικαιώματα

  2. Μόνιμη και σταθερή εργασία με συλλογική σύμβαση που να καλύπτει τις ανάγκες μας.

  3. Κάλυψη όλων των κενών που υπάρχουν στα σχολεία του δήμου με νέες προσλήψεις.

  4. Μέτρα ατομικής προστασίας.

Καλούμε τις συναδέλφισσες να δώσουν μαχητικό αγωνιστικό «παρών» στην Απεργιακή Συγκέντρωση του Ε.Κ.Α. την Τετάρτη 14 Νοέμβρη και ώρα 10:30 π.μ. στην κεντρική πλατεία στο Αγρίνιο.

Η ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ

Περισσότερα

Αγωνιστικό Μέτωπο στην ΟΤΟΕ: Για την έρευνα της ΟΤΟΕ και τα ανησυχητικά της ευρήματα

Αυξημένος φόρτος εργασίας και πιεστικές προθεσμίες, ανεπάρκεια μισθών, επαγγελματική εξουθένωση, προβληματικό εργασιακό περιβάλλον, προβληματικές...

Σωματείο Εργαζομένων Εργαστηρίου Ειδικής Αγωγής «ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ»: 26 Ιουνίου παράσταση διαμαρτυρίας στο Υπ. Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας

Παράσταση διαμαρτυρίας στο Υπουργείο Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας την Παρασκευή 26 Ιουνίου στις 10 το...