Το Σωματείο Εργαζομένων στον Όμιλο Επιχειρήσεων Intracom συμμετέχει στο συλλαλητήριο για το ασφαλιστικό, το Σάββατο 30 Νοέμβρη

Δημοσιεύτηκε στις

Συνάδελφοι,

Το ΔΣ του Σωματείου Εργαζομένων στον Όμιλο Επιχειρήσεων Intracom, ανταποκρινόμενο στο κάλεσμα της Συντονιστικής Επιτροπής Συνταξιούχων και Συνδικαλιστικών Οργανώσεων, αποφάσισε ομόφωνα να συμμετέχει στο συλλαλητήριο για το ασφαλιστικό, το Σάββατο 30 Νοέμβρη. Καλούμε τους εργαζόμενους της Αθήνας και των παραρτημάτων Θεσσαλονίκης και Πάτρας να πάρουμε μαζικά μέρος στο συλλαλητήριο.

Μπροστά στη νέα επίθεση που ετοιμάζει η κυβέρνηση στα ασφαλιστικά μας δικαιώματα, επίθεση που θα επιδεινώσει την ήδη άσχημη κατάσταση που υπάρχει στο δημόσιο κοινωνικό ασφαλιστικό σύστημα ως συνέπεια των αντιλαϊκών – αντιασφαλιστικών νόμων που ψηφίστηκαν τα προηγούμενα χρόνια, καλούμε σε αγωνιστική ετοιμότητα.

Η ασφάλεια και η υγεία των εργαζομένων δεν είναι «κόστος». Δεν μπορούμε να επιτρέψουμε τη μετατροπή των αποθεματικών των ταμείων μας και των συντάξεών μας σε τζόγο. Να δουλεύουμε μια ζωή και αντί για αξιοπρεπή σύνταξη, να παίρνουμε ψίχουλα και επιδόματα πείνας.

Διαδηλώνουμε στο συλλαλητήριο στις 30/11 στις 10:30 π.μ. στα Προπύλαια στην Αθήνα,

στις 11:00 π.μ. στο Άγαλμα Βενιζέλου στην Θεσσαλονίκη και

στην Πάτρα το συλλαλητήριο για την Κοινωνική Ασφάλιση θα γίνει την Πέμπτη 5/11.

Το Δ.Σ.

 

 

 

Περισσότερα

Συνδικάτο Εργαζομένων Ποτών-Τροφίμων Ν. Αχαΐας: Για το εργατικό ατύχημα στο εργοστάσιο της Αθηναϊκής Ζυθοποιϊας στην Πάτρα

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι, το Συνδικάτο Εργαζομένων Ποτών-Τροφίμων ν, Αχαΐας, καταγγέλλει το σοβαρό εργατικό «ατύχημα» που σημειώθηκε...
00:04:14

Παρέμβαση του Γιάννη Τασιούλα στην ΕΡΤnews για την Aπεργία στις 24 Ιούνη(BINTEO)

Στην αυριανή πανελλαδική απεργία των οικοδόμων αναφέρθηκε ο Γιάννης Τασιούλας, πρόεδρος της Ομοσπονδίας Οικοδόμων,...