Το Σωματείο εργαζομένων στις πτηνοτροφικές επιχειρήσεις συμμετέχει στη σύσκεψη για τη ΛΑΡΚΟ

Δημοσιεύτηκε στις

Το σωματείο μας θα συμμετέχει στη σύσκεψη (Κυριακή 8 Δεκεμβρίου 2019, 10:30, στη Λάρυμνα) για να μην περάσουν οι μεθοδεύσεις για την παραπάνω απαξίωση και ιδιωτικοποίηση της ΛΑΡΚΟ, ανταποκρινόμενο στο κάλεσμα του συνδικάτου μετάλλου Φθιώτιδας.

Εκφράζουμε την αλληλεγγύη μας στον αγώνα των συναδέλφων της ΛΑΡΚΟ για λήψη μέτρων υγιεινής και ασφάλειας, χρηματοδότηση, και εκσυγχρονισμό της επιχείρησης κτλ.

Ο ορυκτός πλούτος της χώρας μας να αξιοποιείται για να ζούμε καλύτερα και όχι να αξιοποιείται ή να μην αξιοποιείται ανάλογα με το τι συμφέρει κάθε φορά την κερδοφορία των επιχειρηματικών ομίλων.

Καλούμε τους συναδέλφους να δηλώσουν συμμετοχή για τη μετακίνηση και την
εκδήλωση.

Περισσότερα

Συνδικάτο Εργαζομένων Ποτών-Τροφίμων Ν. Αχαΐας: Για το εργατικό ατύχημα στο εργοστάσιο της Αθηναϊκής Ζυθοποιϊας στην Πάτρα

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι, το Συνδικάτο Εργαζομένων Ποτών-Τροφίμων ν, Αχαΐας, καταγγέλλει το σοβαρό εργατικό «ατύχημα» που σημειώθηκε...
00:04:14

Παρέμβαση του Γιάννη Τασιούλα στην ΕΡΤnews για την Aπεργία στις 24 Ιούνη(BINTEO)

Στην αυριανή πανελλαδική απεργία των οικοδόμων αναφέρθηκε ο Γιάννης Τασιούλας, πρόεδρος της Ομοσπονδίας Οικοδόμων,...