Το νέο ΔΣ της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Λογιστών από τους εκλεγμένους του 31ου Συνεδρίου

Δημοσιεύτηκε στις

Συγκροτήθηκε σε σώμα το νέο ΔΣ της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Λογιστών από τους εκλεγμένους του 31ου Συνεδρίου.

Το νέο ΔΣ :

Πρόεδρος :                                      Καπαρού Αλεξάνδρα

Γεν. Γραμματέας :                            Χασιώτης Μιχάλης

Α’ Αντιπρόεδρος :                 Παπαδούλη Νεκταρία

Β’ Αντιπρόεδρος:                            Νότας Νικόλαος

Ταμίας :                                 Κίτσου Ευδοκία (Κάκια)

Αναπλ. Γεν. Γραμματέας:      Τζιφρής Χρυσόστομος

Έφορος:                                Τσακίρη Αναστασία

Μέλη:                                     Κατσίβελος Γεώργιος

                                              Νταής Ανδρέας

                                              Τσιαπάρας Κωνσταντίνος

                                              Κυπριώτης Λάμπρος

 

Η αυξημένη συμμέτοχη των αντιπρόσωπων των σωματείων μελών έφερε πολύτιμη πείρα δράσης στον κλάδο μας και καθόρισε την συνέχιση της ταξικής πορείας μιας ιστορικής Ομοσπονδίας. Αποτελεί παρακαταθήκη η μαζικοποίηση όλων των σωματείων μελών της ΠΟΛ και ιδίως η δημιουργία δύο νέων επιχειρησιακών σωματείων σε μεγάλες επιχειρήσεις του κλάδου για πρώτη φορά στην ιστορία της Ομοσπονδία μας, που μας γεμίζουν αισιοδοξία για την αγωνιστική συνέχεια των σωματείων μας και της Ομοσπονδία μας.

Αναπτύσσουμε τις δυνάμεις της ΠΟΛ.

Βελτιώνουμε την λειτουργία των σωματείων.

Ανασυντάσσουμε το εργατικό συνδικαλιστικό κίνημα.

Περισσότερα

Ομοσπονδία Μεταλλωρύχων Ελλάδας: Νέο εργατικό ατύχημα σε λατομείο

ΝΕΟ ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΑΤΥΧΗΜΑ ΣΕ ΛΑΤΟΜΈΙΟ ΣΤΟ ΒΩΜΟ ΤΟΥ ΚΕΡΔΟΥΣ ΤΩΝ ΕΡΓΟΔΟΤΩΝ  Άλλο ένα εργατικό ατύχημα...

Κλαδικό Συνδικάτο Ποτών Τροφίμων Ν. Αχαΐας: Όλοι στην Πανελλαδική απεργία 24 Ιούνη

ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΣΤΗΝ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ- ΚΛΑΔΙΚΗ ΑΠΕΡΓΙΑ ΤΕΤΑΡΤΗ 24 ΙΟΥΝΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΣΤΗ ΒΙ.ΠΕ. ΠΑΤΡΩΝ (ΚΟΜΒΟΣ...