Το Εργατικό Κέντρο Λαυρίου μεταφέρει την ημερομηνία της απεργίας, από τις 8 στις 14 Νοεμβρίου.

Δημοσιεύτηκε στις

Η Διοίκηση του Εργατικού Κέντρου Λαυρίου-Ανατολικής Αττικής ενημερώνει τους εργαζόμενους και τα Σωματεία της περιοχής ότι μεταφέρει την ημερομηνία της απεργίας, που είχε αποφασίσει το Διοικητικό Συμβούλιο, από τις 8 στις 14 Νοεμβρίου.

Η απόφαση αυτή έρχεται σε συνέχεια του καλέσματος του Πανεργατικού Αγωνιστικού ΜΕτώπου, για πανελλαδικό απεργιακό συντονισμό, την συγκεκριμένη ημερομηνία, για να απαιτήσουμε υπογραφή Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας βάζοντας μπροστά τις δικές μας ανάγκες και όχι τα κέρδη των μονοπωλιακών ομίλων.

Επίσης καλούμε τα Σωματεία και τα Συνδικάτα να πάρουν ανάλογες αποφάσεις και να πρωτοστατήσουν σε κάθε εργασιακό χώρο για την επιτυχία της απεργιακής μάχης οργανώνοντας συσκέψεις και περιοδείες για να φτάσει το απεργιακό μήνυμα παντού.

Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ

Περισσότερα

Αγωνιστικό Μέτωπο στην ΟΤΟΕ: Για την έρευνα της ΟΤΟΕ και τα ανησυχητικά της ευρήματα

Αυξημένος φόρτος εργασίας και πιεστικές προθεσμίες, ανεπάρκεια μισθών, επαγγελματική εξουθένωση, προβληματικό εργασιακό περιβάλλον, προβληματικές...

Σωματείο Εργαζομένων Εργαστηρίου Ειδικής Αγωγής «ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ»: 26 Ιουνίου παράσταση διαμαρτυρίας στο Υπ. Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας

Παράσταση διαμαρτυρίας στο Υπουργείο Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας την Παρασκευή 26 Ιουνίου στις 10 το...