Το Εργατικό Κέντρο Αγρινίου καταγγέλλει την αδιαφορία της Διοίκησης της ΔΕΗ απέναντι στα λαϊκά νοικοκυριά  που έχει κόψει το ρεύμα

Δημοσιεύτηκε στις

Το Ε.Κ.Α. καταγγέλλει στους εργαζόμενους  και το λαό της περιοχής  την αδιαφορία της Διοίκησης  της ΔΕΗ απέναντι στα λαϊκά νοικοκυριά  που έχει  κόψει το ρεύμα  .

Σ’ αυτή την κατάσταση  που βρισκόμαστε, με την επιδημία του κορονοϊού σε  εξέλιξη και την προτροπή  των υπεύθυνων  υγειονομικών  υπηρεσιών  να μένουμε στο σπίτι, είναι  εγκληματικό να  υπάρχουν νοικοκυριά χωρίς ρεύμα και νερό.

Το Ε.Κ.Α.  έκανε παράσταση στο Διευθυντή της ΔΕΗ  στο Αγρίνιο  και η απάντηση ήταν ότι η κεντρική διοίκηση  δεν έχει πάρει απόφαση  ακόμα και ότι το συζητάει.

Απαιτούμε άμεσα την παρέμβαση  της κυβέρνησης , του υπουργείου ενέργειας ,  να δοθεί λύση στο πρόβλημα . Να επανασυνδεθούν όλα τα ρεύματα. Το ρεύμα  είναι κοινωνικό αγαθό.

Απαραίτητη  η ατομική ευθύνη αλλά και η κρατική ευθύνη.  Το κράτος έχει χρέος  να δίνει λύσεις στα προβλήματα του λαού  και να μην αρκείται μόνο σε εξαγγελίες.

Περισσότερα

Οργανώσεις Δημοσίου: Οι κυβερνητικές θέσεις για την αναθεώρηση του Συντάγματος είναι αιτία ξεσηκωμού. Πανδημοσιοϋπαλληλική απεργιακή κινητοποίηση στις 14 Ιούλη

Οι κυβερνητικές θέσεις για την αναθεώρηση του Συντάγματος είναι αιτία ξεσηκωμού! Άμεση απάντηση με πανδημοσιοϋπαλληλική...

Σύλλογος Εργαζομένων Νοσοκομείου Μεταξά: Άμεση απάντηση με πανδημοσιοϋπαλληλική απεργιακή κινητοποίηση στις 14 Ιούλη

Οι κυβερνητικές θέσεις για την αναθεώρηση του Συντάγματος είναι αιτία ξεσηκωμού! Άμεση απάντηση με πανδημοσιοϋπαλληλική...