Συζήτηση – σύσκεψη οργάνωσε η Επιτροπή Αγώνα Εργαζομένων Ν. Πέλλας στον Ιδιωτικό Τομέα και το Συνδικάτο Γάλακτος, Τροφίμων και Ποτών Ημαθίας – Πέλλας για την αναγκαιότητα οργάνωσης στα σωματεία

Δημοσιεύτηκε στις

Πραγματοποιήθηκε την Κυριακή το βράδυ η συζήτηση – σύσκεψη που οργάνωσε η Επιτροπή Αγώνα Εργαζομένων Ν. Πέλλας στον Ιδιωτικό Τομέα και το Συνδικάτο Γάλακτος, Τροφίμων και Ποτών Ημαθίας – Πέλλας.

Στη συζήτηση έγινε αναφορά στην εμπειρία που υπάρχει από την οργανωμένη ζωή και δράση, μέσα από συγκεκριμένα παραδείγματα κατακτήσεων του ταξικού εργατικού κινήματος, αλλά κυρίως στην αναγκαιότητα συσπείρωσης των εργαζομένων κάθε κλάδου στα σωματεία, στις επιτροπές αγώνα εργαζομένων και ανέργων, στις επιτροπές αγώνα αυτοαπασχολούμενων, στους αγροτικούς και φοιτητικούς συλλόγους, στις ομάδες και τους συλλόγους γυναικών. Γιατί μπροστά μας έχουμε δύσκολες μάχες. Και σε αυτές χρειάζεται να συμμετέχει κάθε εργάτης και κάθε εργάτρια, χωρίς φόβο και χωρίς ενδοιασμούς. Μέσα από ένα μουσικό αφιέρωμα στο εργατικό τραγούδι παρουσιάστηκαν οι καημοί και οι αγώνες της παγκόσμιας εργατικής τάξης, ανανεώθηκε το ραντεβού όλων μας στους δρόμους του αγώνα. 

Είμαστε εμείς που ζυμώνουμε και δεν έχουμε ψωμί
Εμείς που βγάζουμε το κάρβουνο και κρυώνουμε
Είμαστε εμείς που δεν έχουμε τίποτα
κι ερχόμαστε να πάρουμε τον κόσμο
Τάσος Λειβαδίτης

Περισσότερα

Αγωνιστικό Μέτωπο στην ΟΤΟΕ: Για την έρευνα της ΟΤΟΕ και τα ανησυχητικά της ευρήματα

Αυξημένος φόρτος εργασίας και πιεστικές προθεσμίες, ανεπάρκεια μισθών, επαγγελματική εξουθένωση, προβληματικό εργασιακό περιβάλλον, προβληματικές...

Σωματείο Εργαζομένων Εργαστηρίου Ειδικής Αγωγής «ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ»: 26 Ιουνίου παράσταση διαμαρτυρίας στο Υπ. Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας

Παράσταση διαμαρτυρίας στο Υπουργείο Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας την Παρασκευή 26 Ιουνίου στις 10 το...