Σύσκεψη διοργανώνει η Ομοσπονδία Βιοτεχνικών Σωματείων Αθήνας την Δευτέρα 25 Νοεμβρίου στις 18.00

Δημοσιεύτηκε στις

Συνάδελφοι – σες

Το Δ.Σ της ΟΒΣΑ,  καλεί τα Δ.Σ. των Σωματείων- μελών της, καθώς και όλες τις Ομοσπονδίες και τα Σωματεία των αυτοαπασχολούμενων, σε σύσκεψη που διοργανώνει την:

Δευτέρα 25 Νοεμβρίου 2019  στις 18:00μ.μ. (Καποδιστρίου 24 – 3ος ορ.).

Σας καλούμε για να οργανώσουμε την παρέμβαση μας, σε ακόμα περισσότερους αυτοαπασχολούμενους. Καλούμε κάθε ομοσπονδία, κάθε σωματείο, κάθε  συνδικαλιστή που  καταλαβαίνει ότι δεν πάει άλλο, που δεν υποχωρεί, που πιστεύει ότι πρέπει να συνεχίζουμε να αγωνιζόμαστε για τα δικαιώματά μας. Εμείς και οι χιλιάδες συνάδελφοι που προβληματιζόμαστε για το σήμερα και το αύριο έχουμε πια πείρα.

Σας καλούμε να συζητήσουμε και να συντονίσουμε τη δράση Σωματείων και Ομοσπονδιών , ώστε να πάρουμε Αγωνιστικές πρωτοβουλίες. Απαντάμε στην επίθεση της κυβέρνησης.

Για το Δ.Σ.

Περισσότερα

Συνδικάτο Εργαζομένων Ποτών-Τροφίμων Ν. Αχαΐας: Για το εργατικό ατύχημα στο εργοστάσιο της Αθηναϊκής Ζυθοποιϊας στην Πάτρα

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι, το Συνδικάτο Εργαζομένων Ποτών-Τροφίμων ν, Αχαΐας, καταγγέλλει το σοβαρό εργατικό «ατύχημα» που σημειώθηκε...
00:04:14

Παρέμβαση του Γιάννη Τασιούλα στην ΕΡΤnews για την Aπεργία στις 24 Ιούνη(BINTEO)

Στην αυριανή πανελλαδική απεργία των οικοδόμων αναφέρθηκε ο Γιάννης Τασιούλας, πρόεδρος της Ομοσπονδίας Οικοδόμων,...