Συνδικάτο ΟΤΑ Αττικής : Παράσταση διαμαρτυρίας 15 Σεπτέμβρη για τους εργαζόμενους με συμβάσεις COVID-19

Δημοσιεύτηκε στις

Το ΣΥΝΔΙΚΑΤΟ Ο.Τ.Α. Αττικής καλεί τους εργαζόμενους με συμβάσεις COVID-19 σε παράσταση διαμαρτυρίας την Τετάρτη 15/9 στις 1:30 το μεσημέρι στο Υπουργείο Εσωτερικών (Βασ.Σοφίας 15).

Είναι τραγικό ενώ η πανδημία είναι εδώ και οι κλινικές ΜΕΘ γεμίζουν, η κυβέρνηση και οι δήμαρχοι, να σχεδιάζουν να πετάξουν στο δρόμο συναδέλφους που προσλήφθηκαν για να καλύψουν τις αυξημένες ανάγκες λόγω covid.

Είναι απαράδεκτο να σχεδιάζονται νέες απολύσεις, μετά από εκείνες των εργαζομένων στην κοινωφελή και ενώ η υποστελέχωση των δομών των Δήμων χτυπάει κόκκινο.

Είναι πρόκληση όταν χιλιάδες παιδιά βγήκαν εκτός παιδικών σταθμών επειδή δεν υπήρχαν θέσεις, όταν τα σχολεία ανοίγουν με ελλειμματικό διδακτικό και προσωπικό καθαριότητας, όταν χιλιάδες είναι τα κενά στις κοινωνικές δομές των Δήμων που καλύπτουν την διαλυμένη πρωτοβάθμια φροντίδα υγείας.

Καλούμε την κυβέρνηση να σταματήσει άμεσα τους σχεδιασμούς για κλείσιμο νοσοκομείων και ιδιωτικοποίηση δημοτικών υπηρεσιών και να προχωρήσει άμεσα σε μετατροπή όλων των συμβάσεων των εργαζομένων με ελαστικές σχέσεις σε αορίστου. Ειδικά οι εργαζόμενοι covid έχουν αποκτήσει και «εμπειρία πανδημίας». Ας κόψουν τα παιχνίδια και τα μισόλογα, ας σταματήσουν τον εμπαιγμό.

Οι εργαζόμενοι ενωμένοι, με τον αγώνα μας, μπορούμε να αποδείξουμε ότι δεν είμαστε αναλώσιμοι, ούτε εύκολοι για τα δόντια τους,

Παραμένουμε σε εγρήγορση. Κλιμακώνουμε τον αγώνα μας.

Περισσότερα

Συνδικάτο Επισιτισμού Τουρισμού Ξενοδοχείων Ν. Αττικής: Καμία θυσία για τα  κέρδη των ξενοδόχων και των επιχειρηματικών ομίλων στην εστίαση  

Καμία θυσία για τα  κέρδη των ξενοδόχων και των επιχειρηματικών ομίλων στην εστίαση   Αυξήσεις στους...

Συνδικάτο Οικοδόμων Ηρακλείου: Με μεγάλη συμμετοχή πραγματοποιήθηκε στο Ηράκλειο η Πανοικοδομική Απεργία

Με μεγάλη συμμετοχή πραγματοποιήθηκε στο Ηράκλειο η Πανοικοδομική Απεργία.  Τα μεγάλα εργοτάξια του νομού...

Σωματείο Εργαζομένων ΝΟΚΙΑ: Νέα επιχειρησιακή απεργία 30 Ιούνη

Σε μια μαζική Γενική Συνέλευση στις 17/6, το Σωματείο μας αποφάσισε νέα επιχειρησιακή απεργία...