Συνδικάτο ΟΤΑ Αττικής : Όσα και ότι χημικά κι αν χρησιμοποιήσετε μην καρτεράτε να λυγίσουμε!

Δημοσιεύτηκε στις

Στην προχθεσινή επίθεση της αστυνομίας ενάντια στους εργαζόμενους που διεκδικούσαν να μην μειωθεί ή περικοπή από καμιά ειδικότητα του ανθυγιεινού επιδόματος, η αστυνομία χρησιμοποίησε κοκτέιλ χημικών με αποτέλεσμα το μέλος της Διοίκησης του ΣΥΝΔΙΚΑΤΟΥ και πρόεδρος του Σωματείου Εργαζομένων Δήμου Πετρούπολης να νοσηλεύεται στο νοσοκομείο μετά από πρήξιμο στο πρόσωπο που του προκάλεσαν τα χημικά. Το ΣΥΝΔΙΚΑΤΟ ΟΤΑ ΑΤΤΙΚΗΣ εκφράζει ταχεία ανάρρωση στον συνάδελφο.

Ας μας απαντήσουν οι κύριοι της κυβέρνησης, ποιους νομίζουν ότι χτυπήσαν; Να σας πούμε εμείς ποιους χτυπήσαν.  Χτυπήσαν αυτούς που βρίσκονται κάθε μέρα μέσα στα χημικά, τις χλωρίνες και τα σκουπίδια. Χτυπήσαν αυτούς που οι καρκίνοι και οι ηπατίτιδες έχουν χτυπήσει κόκκινο. Χτυπήσαν αυτούς που σε όλη τη προηγούμενη περίοδο της πανδημίας αλλά και σήμερα βρίσκονται στη πρώτη γραμμή ενάντια στην πανδημία του κορονοϊού.

Με αυτούς τα έβαλε η κυβέρνηση και τα «παλικάρια» της αστυνομίας. Να τους χαιρόμαστε. Άξιος ο μισθός σας.

Κάτω τα ξερά σας από τα Βαρέα και Ανθυγιεινά! Κάτω τα ξερά σας από το εισόδημα μας!  

Συνάδελφοι στην επίθεση της κυβέρνησης απαντάμε με τη δική μας αντεπίθεση. Κλιμακώνουμε τον αγώνα μας με τη μαζική συμμετοχή μας στις 26 του Φλεβάρη στις 12 το μεσημέρι στο Σύνταγμα.

Περισσότερα

Αγωνιστικό Μέτωπο στην ΟΤΟΕ: Για την έρευνα της ΟΤΟΕ και τα ανησυχητικά της ευρήματα

Αυξημένος φόρτος εργασίας και πιεστικές προθεσμίες, ανεπάρκεια μισθών, επαγγελματική εξουθένωση, προβληματικό εργασιακό περιβάλλον, προβληματικές...

Σωματείο Εργαζομένων Εργαστηρίου Ειδικής Αγωγής «ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ»: 26 Ιουνίου παράσταση διαμαρτυρίας στο Υπ. Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας

Παράσταση διαμαρτυρίας στο Υπουργείο Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας την Παρασκευή 26 Ιουνίου στις 10 το...