Συνδικάτο ΟΤΑ Αττικής : Η τρομοκρατία και ο αυταρχισμός δεν θα περάσει !

Δημοσιεύτηκε στις

Ο αντεργατικός κατήφορος της κυβέρνησης έχει πιάσει πάτο. Μετά την απαράδεκτη απόφαση να σύρει τους εκπαιδευτικούς στα δικαστήρια προκειμένου να κριθεί η απεργία τους ενάντια στην αξιολόγηση παράνομη και καταχρηστική, το απόγεμα τους στέλνει τα ΜΑΤ και τον Αίαντα για να ολοκληρώσει το πακέτο βίας, αυταρχισμού και καταστολής.

Δεν θα περάσει ούτε αυταρχισμός , ούτε η καταστολή.

Το ΣΥΝΔΙΚΑΤΟ ΟΤΑ ΑΤΤΙΚΗΣ εκφράζει την συμπαράσταση του και την αλληλεγγύη του στον αγώνα των εκπαιδευτικών. Οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές δίνουν αγώνα όλο αυτό το διάστημα για να είναι τα σχολεία ανοιχτά, με ουσιαστικά μέτρα προστασίας και για μαζικές προσλήψεις καθηγητών και δασκάλων.

Η πολιτική μετατροπής των μαθητών σε πελάτες των ιδιωτικών κολλεγίων και των εκπαιδευτικών σε υποτακτικούς των κερδών και της ανταγωνιστικότητας που προωθούν Κυβερνήσεις και Ευρωπαϊκή Ένωση έχει ήδη αξιολογηθεί και βαθμολογηθεί κάτω από την βάση από μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικούς.

Ο αγώνας τους μας αφορά όλους, αφορά τα παιδιά μας. 

Καλούμε όλους τους εργαζόμενους, τα σωματεία του κλάδου να στηρίξουν τον αγώνα των εκπαιδευτικών, μαθητών και γονιών που παλεύουν για ένα σχολείο που θα μορφώνει και δεν θα εξοντώνει.

 

Περισσότερα

Συνδικάτο Εργαζομένων Ποτών-Τροφίμων Ν. Αχαΐας: Για το εργατικό ατύχημα στο εργοστάσιο της Αθηναϊκής Ζυθοποιϊας στην Πάτρα

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι, το Συνδικάτο Εργαζομένων Ποτών-Τροφίμων ν, Αχαΐας, καταγγέλλει το σοβαρό εργατικό «ατύχημα» που σημειώθηκε...
00:04:14

Παρέμβαση του Γιάννη Τασιούλα στην ΕΡΤnews για την Aπεργία στις 24 Ιούνη(BINTEO)

Στην αυριανή πανελλαδική απεργία των οικοδόμων αναφέρθηκε ο Γιάννης Τασιούλας, πρόεδρος της Ομοσπονδίας Οικοδόμων,...

Συνδικάτο Οικοδόμων Αθήνας: Νέο εργατικό ατύχημα στο έργο του Νοσοκομείου Αττικόν

Νέο εργατικό «ατύχημα» στο έργο του Νοσοκομείου «Αττικόν» – Έκλεισε το εργοτάξιο μετά από...