Συνδικάτο ΟΤΑ Αττικής : Είμαστε εργάτες και όχι συνεργάτες !

Δημοσιεύτηκε στις

ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΡΓΑΤΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ!!

 Το ΣΥΝΔΙΚΑΤΟ ΟΤΑ ΑΤΤΙΚΗΣ εκφράζει την αλληλεγγύη του και τη στήριξη του στους συναδέλφους της efood. Οι κινητοποιήσεις που έγιναν σε πολλές πόλης της χώρας έδωσαν απάντηση στην κυβέρνηση και στην εργοδοσία ότι ο νόμος έκτρωμα του Χατζηδάκη θα μείνει στα χαρτιά.

Ο αγώνας των εργαζομένων στην efood είναι και δικός μας αγώνας. Με το συγκεκριμένο νόμο άνοιξε η όρεξη στα όρνια της εργοδοσίας προκειμένου να καταπατήσουν ότι δικαιώματα και κατακτήσεις μας έχουν απομείνει. Με το «συνεργατικό» μοντέλο που θέλει να προωθήσει η εταιρεία σκοπό της είναι η παρά πέρα μείωση του μισθολογικού κόστους.

Δεν θα τους περάσει. Θέλουν τους εργαζόμενους σύγχρονους δούλους. Να δουλεύουμε από το πρωί μέχρι το βράδυ και να αμειβόμαστε με ψίχουλα ως «συνεργάτες» προκειμένου αυτοί να αυξήσουν την κερδοφορία τους.

Για ακόμα μια φορά λογάριασαν χωρίς τον ξενοδόχο. Εδώ είναι Ελλάδα υπάρχει ταξικό συνδικαλιστικό κίνημα που έχει αποδείξει ότι με τους αγώνες του μπορεί να αφήνει νόμους στα  χαρτιά.

Καλούμε όλα τα σωματεία του κλάδου να εκφράσουν την έμπρακτη αλληλεγγύη τους στον αγώνα των συναδέλφων και στην απεργία την Παρασκευή 24 του Σεπτέμβρη.

Περισσότερα

Συνδικάτο Εργαζομένων Ποτών-Τροφίμων Ν. Αχαΐας: Για το εργατικό ατύχημα στο εργοστάσιο της Αθηναϊκής Ζυθοποιϊας στην Πάτρα

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι, το Συνδικάτο Εργαζομένων Ποτών-Τροφίμων ν, Αχαΐας, καταγγέλλει το σοβαρό εργατικό «ατύχημα» που σημειώθηκε...
00:04:14

Παρέμβαση του Γιάννη Τασιούλα στην ΕΡΤnews για την Aπεργία στις 24 Ιούνη(BINTEO)

Στην αυριανή πανελλαδική απεργία των οικοδόμων αναφέρθηκε ο Γιάννης Τασιούλας, πρόεδρος της Ομοσπονδίας Οικοδόμων,...