Συνδικάτο ΟΤΑ Αττικής : Αναβολή της κινητοποίησης των εργαζομένων στους παιδικούς σταθμούς της Αγίας Παρασκευής

Δημοσιεύτηκε στις

 Λόγω των καιρικών συνθηκών και των δυσκολιών που προκύπτουν, η στάση εργασίας και η κινητοποίηση των εργαζομένων που δουλεύουν στους παιδικούς σταθμούς του Δήμου Αγίας Παρασκευής που είχε προκηρυχθεί για αύριο Τετάρτη 26 Ιανουαρίου 2022, μετατίθεται για την Πέμπτη 3 Φεβρουαρίου 2022, οπότε και θα πραγματοποιηθεί στάση εργασίας  από τις 12:00 μέχρι και το τέλος του ωραρίου για όλους τους εργαζόμενους που δουλεύουν στους παιδικούς σταθμούς και καλεί όλους τους συναδέλφους να πάρουν μαζικά μέρος στην παράσταση διαμαρτυρίας έξω από το δημαρχείο στις 12:30.

 Καλούμε και όλους τους εργαζόμενους, τα σωματεία του κλάδου να στηρίξουν τον αγώνα των συναδέλφων με ανακοινώσεις και ψηφίσματα και να δώσουν δυναμικό παρών την Πέμπτη 3 Φεβρουαρίου στις 12:30 μπροστά στο δημαρχείο Αγίας Παρασκευής (Λ. Μεσογείων 415-417).

 

Περισσότερα

Συνδικάτο Εργαζομένων Ποτών-Τροφίμων Ν. Αχαΐας: Για το εργατικό ατύχημα στο εργοστάσιο της Αθηναϊκής Ζυθοποιϊας στην Πάτρα

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι, το Συνδικάτο Εργαζομένων Ποτών-Τροφίμων ν, Αχαΐας, καταγγέλλει το σοβαρό εργατικό «ατύχημα» που σημειώθηκε...
00:04:14

Παρέμβαση του Γιάννη Τασιούλα στην ΕΡΤnews για την Aπεργία στις 24 Ιούνη(BINTEO)

Στην αυριανή πανελλαδική απεργία των οικοδόμων αναφέρθηκε ο Γιάννης Τασιούλας, πρόεδρος της Ομοσπονδίας Οικοδόμων,...