Συνδικάτο ΟΤΑ Αττικής : 30 Νοέμβρη σύσκεψη με εργαζόμενους με συμβάσεις COVID 19

Δημοσιεύτηκε στις

Το ΣΥΝΔΙΚΑΤΟ Ο.Τ.Α. ΑΤΤΙΚΗΣ καλεί τους εργαζόμενους με συμβάσεις COVID-19 σε σύσκεψη την Τρίτη 30 Νοέμβρη στις 6μμ στα γραφεία του Συνδικάτου Οικοδόμων (Βεραντζέρου 1 – πλ. Κάνιγγος – Αθήνα – 2ος όροφος).

Καθώς πλησιάζουμε στα τέλη του χρόνου, εξαντλείται και η δίμηνη παράταση των συμβάσεων των εργαζομένων με συμβάσεις COVID-19. Όμως η ανάγκη για εργασία δεν τελειώνει, ούτε φυσικά και οι υποχρεώσεις.

Είναι τραγικό ενώ η πανδημία για άλλη μια φορά κορυφώνεται, ενώ οι κλινικές ΜΕΘ έχουν γεμίσει, η κυβέρνηση, η περιφέρεια και οι δήμαρχοι να σχεδιάζουν να πετάξουν στο δρόμο συναδέλφους που προσλήφθηκαν για να καλύψουν τις αυξημένες ανάγκες λόγω covid.

Είναι απαράδεκτο να σχεδιάζονται νέες απολύσεις, ενώ η υποστελέχωση των δομών των Δήμων χτυπάει κόκκινο και θα έπρεπε ήδη να είχε ανοίξει η κουβέντα για μαζικές μόνιμες προσλήψεις προσωπικού σε όλες τις δομές των Δήμων και της Περιφέρειας.

Καλούμε την κυβέρνηση να δώσει άμεσα λύση μετατρέποντας τις συμβάσεις όλων των εργαζόμενων με ελαστικές σχέσεις σε αορίστου. Ας κόψουν τα παιχνίδια και τα μισόλογα, ας σταματήσουν τον εμπαιγμό.

Οι εργαζόμενοι ενωμένοι, με τον αγώνα μας, μπορούμε να αποδείξουμε ότι δεν είμαστε αναλώσιμοι, ούτε εύκολοι για τα δόντια τους. Με τον αγώνα μας άλλωστε κερδίσαμε την προηγούμενη παράταση. Τίποτα δεν μας χαρίστηκε.

Παραμένουμε σε εγρήγορση. Κλιμακώνουμε τον αγώνα μας..

Περισσότερα

Συνδικάτο Εργαζομένων Ποτών-Τροφίμων Ν. Αχαΐας: Για το εργατικό ατύχημα στο εργοστάσιο της Αθηναϊκής Ζυθοποιϊας στην Πάτρα

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι, το Συνδικάτο Εργαζομένων Ποτών-Τροφίμων ν, Αχαΐας, καταγγέλλει το σοβαρό εργατικό «ατύχημα» που σημειώθηκε...
00:04:14

Παρέμβαση του Γιάννη Τασιούλα στην ΕΡΤnews για την Aπεργία στις 24 Ιούνη(BINTEO)

Στην αυριανή πανελλαδική απεργία των οικοδόμων αναφέρθηκε ο Γιάννης Τασιούλας, πρόεδρος της Ομοσπονδίας Οικοδόμων,...