Συνδικάτο Οικοδόμων Αθήνας : Στάση εργασίας στο εργοτάξιο του γηπέδου της ΑΕΚ την Τρίτη στις 15 Γενάρη

Δημοσιεύτηκε στις

Το Συνδικάτο Οικοδόμων Αθήνας, με απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου, μαζί με τους εργαζόμενους στο εργοτάξιο της κατασκευής του Γηπέδου της ΑΕΚ, θα προχωρήσουμε σε στάση εργασίας την Τρίτη 15 Γενάρη 2019, από τις 12.00 έως τη λήξη της βάρδιας.

Απαιτούμε τώρα μέτρα υγείας και ασφάλειας για όλους τους εργαζόμενους, πάγιο και διαχρονικό αίτημα του Συνδικάτου μας.

Να μην χυθεί άλλο αίμα εργάτη.

Θα πραγματοποιηθεί Γενική Συνέλευση των εργαζομένων στο χώρο του εργοταξίου, όπου διεκδικούμε:

  • Υπογραφή Σ.Σ.Ε. στο εργοτάξιο, με αυξήσεις στα μεροκάματα
  • 7ωρο – 5μερο – 35ωρο
  • κόντρα στην εντατικοποίηση και την εκμετάλλευση των κατασκευαστών και στην αντιλαϊκή πολιτική κυβέρνησης.

Δυναμώνουμε και οργανώνουμε τον αγώνα μας με μπροστάρη τις δικές μας ανάγκες.

 

 

 

Περισσότερα

Οργανώσεις Δημοσίου: Οι κυβερνητικές θέσεις για την αναθεώρηση του Συντάγματος είναι αιτία ξεσηκωμού. Πανδημοσιοϋπαλληλική απεργιακή κινητοποίηση στις 14 Ιούλη

Οι κυβερνητικές θέσεις για την αναθεώρηση του Συντάγματος είναι αιτία ξεσηκωμού! Άμεση απάντηση με πανδημοσιοϋπαλληλική...

Σύλλογος Εργαζομένων Νοσοκομείου Μεταξά: Άμεση απάντηση με πανδημοσιοϋπαλληλική απεργιακή κινητοποίηση στις 14 Ιούλη

Οι κυβερνητικές θέσεις για την αναθεώρηση του Συντάγματος είναι αιτία ξεσηκωμού! Άμεση απάντηση με πανδημοσιοϋπαλληλική...