Συνδικάτο Οικοδόμων Αθήνας: Για το νέο θανατηφόρο εργατικό ατύχημα σε οικοδομή στον Ασπρόπυργο

Δημοσιεύτηκε στις

Νέο θανατηφόρο εργατικό ατύχημα έγινε σήμερα 20/10 σε οικοδομή στον Ασπρόπυργο, στη θέση Κουτάλα. Πιο συγκεκριμένα ένας συνάδελφός μας, κατά τη διάρκεια εργασιών συντήρησης μεταλλικού μηχανισμού στη στέγη, βρέθηκε στο κενό από μεγάλο ύψος, με αποτέλεσμα να χάσει τη ζωή του.

Τα εργατικά «ατυχήματα» στον κλάδο των κατασκευών αυξάνονται συνεχώς, πράγμα που αποδεικνύει ότι δεν οφείλονται απλώς σε μια «κακιά στιγμή». Είναι γενικευμένα φαινόμενα η εντατικοποίηση της δουλειάς και η πίεση από τους εργοδότες, κατασκευαστικές εταιρείες και εργολάβους, για να ολοκληρωθούν τα έργα, η καταπάτηση του ωραρίου και του πενθημέρου, αλλά και η έλλειψη μέτρων προστασίας για τη ζωή και την υγεία των εργατών.

Το Συνδικάτο Οικοδόμων Αθήνας κάνει συχνές παρεμβάσεις, αναδεικνύει συνεχώς ότι αυτή η κατάσταση στους χώρους δουλειάς συνεπάγεται κινδύνους για την υγεία των εργαζομένων και πιθανότητα «ατυχήματος» εν ώρα εργασίας, διεκδικεί μέτρα προστασίας και ασφάλειας, υπερασπίζει τα δικαιώματα των συναδέλφων.

Από την άλλη μεριά, η κυβέρνηση της ΝΔ, έχει τεράστιες ευθύνες για τις άθλιες συνθήκες που επικρατούν στους χώρους εργασίας, γιατί όχι μόνο έχει δώσει αέρα στα πανιά της εργοδοσίας να αλωνίζει, αλλά δεν παίρνει και κανένα ουσιαστικό μέτρο για την προστασία των εργαζομένων στους χώρους δουλειάς, έχει αφήσει την Επιθεώρηση Εργασίας υποστελεχωμένη, με αποτέλεσμα να πραγματοποιούνται ελάχιστοι έλεγχοι.

Απαιτούμε να διαλευκανθούν οι συνθήκες θανάτου του συναδέλφου μας από την Επιθεώρηση Εργασίας. Απαιτούμε να εφαρμόζονται όλα τα απαραίτητα μέτρα για την πλήρη ασφάλεια και προστασία των εργαζομένων στους χώρους δουλειάς.

Καλούμε όλους τους συναδέλφους να μην υποκύπτουν στις πιέσεις της εργοδοσίας, αλλά να σηκώσουμε το κεφάλι και οργανωμένα, μαζί με το Συνδικάτο, να δυναμώσουμε τον αγώνα για την υπεράσπιση της ζωής και των δικαιωμάτων μας.

 

Περισσότερα

Σωματείο Εργαζομένων ΝΟΚΙΑ: Νέα επιχειρησιακή απεργία 30 Ιούνη

Σε μια μαζική Γενική Συνέλευση στις 17/6, το Σωματείο μας αποφάσισε νέα επιχειρησιακή απεργία...

Σωματείο εργαζομένων Ιδιωτικού Τομέα Πέλλας: Καταγγελία για τον αποκλεισμό του σωματείου από το Πανεργατικό Κέντρο

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε η παράσταση διαμαρτυρίας του Σωματείου Εργαζομένων Ιδιωτικού Τομέα Πέλλας (ΣΕΙΤΠΕ) στο...

Εργατικό Κέντρο Πειραιά: Για την απαγόρευση εισόδου συνδικαλιστών στην Παλαιστίνη

Το Εργατικό Κέντρο Πειραιά καταγγέλλει και καταδικάζει την απαγόρευση εισόδου από το κράτος – δολοφόνο του...