Συνδικάτο Οικοδόμων Αθήνας : Για την επίθεση των ΜΑΤ σε εργαζόμενους των ΟΤΑ και στις καθαρίστριες

Δημοσιεύτηκε στις

Το Συνδικάτο Οικοδόμων Αθήνας καταγγέλλει την επίθεση των δυνάμεων καταστολής που με εντολή της κυβέρνησης χτύπησαν με χημικά και κρότου – λάμψης τους εργαζόμενους των ΟΤΑ, τις σχολικές καθαρίστριες που απαιτούν να μην γίνει καμία περικοπή στο ανθυγιεινό επίδομα.

 Για ακόμη μια φορά αποδεικνύεται πως το κράτος είναι σε ετοιμότητα  για να καταστείλει κινητοποιήσεις εργαζομένων που διεκδικούν το δίκιο τους, όπως   στα Πετρέλαια Καβάλας, την COSCO και σε μια σειρά άλλους κλάδους εργαζομένων.

Για την κυβέρνηση θεωρείται κόστος το ανθυγιεινό επίδομα και το καταργεί, απλόχερα όμως μοιράζονται δισεκατομμύρια στους επιχειρηματικούς ομίλους και χρησιμοποιεί την καταστολή για να τρομοκρατήσει τους εργαζόμενους.

Οι εργαζόμενοι δεν τρομοκρατούμαστε, δεν σκύβουμε το κεφάλι και δεν συμβιβαζόμαστε στη μίζερη ζωή που θέλουν να μας επιβάλλουν. Με την αλληλεγγύη μας και την οργανωμένη μας πάλη θα πάρουν την απάντηση που τους αρμόζει το Σάββατο 26 Φλεβάρη. Όλοι στο Σύνταγμα για να υπερασπιστούμε τα δικαιώματά μας, την δουλειά και το εισόδημα μας, την προστασία της υγείας.

Περισσότερα

Αγωνιστικό Μέτωπο στην ΟΤΟΕ: Για την έρευνα της ΟΤΟΕ και τα ανησυχητικά της ευρήματα

Αυξημένος φόρτος εργασίας και πιεστικές προθεσμίες, ανεπάρκεια μισθών, επαγγελματική εξουθένωση, προβληματικό εργασιακό περιβάλλον, προβληματικές...

Σωματείο Εργαζομένων Εργαστηρίου Ειδικής Αγωγής «ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ»: 26 Ιουνίου παράσταση διαμαρτυρίας στο Υπ. Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας

Παράσταση διαμαρτυρίας στο Υπουργείο Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας την Παρασκευή 26 Ιουνίου στις 10 το...