Συνδικάτο Μετάλλου Αττικής – Σωματείο Κατεργασίας Ξύλου και Ναυπηγοξυλουργών: Νέο εργατικό ατύχημα στην Ναυπηγοεπισκευαστική Ζώνη στο Πέραμα

Δημοσιεύτηκε στις

Συνάδελφοι

Σήμερα  Δευτέρα 18 Δεκεμβρίου 2023 γίναμε μάρτυρες ενός ακόμα θανάτου συναδέλφου μας στην Ναυπηγοεπισκευαστική Ζώνη στο Πέραμα. Ο συνάδελφός μας Ι.Κ. εργαζόμενος σε συνεργείο καθαριστών – αμμοβολιστών, έχασε τις αισθήσεις του λίγο πριν από την έναρξη της εργασίας του.

Ήταν η κακιά η ώρα μας λένε. ΔΕΝ ΤΟ ΔΕΧΟΜΑΣΤΕ.

Εν έτι  2023 δεν υπάρχει απινιδωτής σε χώρους εργασίας .

Το ασθενοφόρο που υπάρχει στην Ναυπηγοεπισκευαστική Ζώνη δεν έχει γιατρό.

Το κέντρο Υγείας στο Πέραμα είναι κλειστό και στο κέντρο Υγείας στο Κερατσίνι δεν σου βγάζουν ούτε γρέζι από το μάτι.

Είμαστε οργισμένοι από την κατάσταση που έχουν φέρει, η τωρινή κυβέρνηση αλλά και οι προηγούμενες, τους χώρους εργασίας.

Δεν μπορούμε να ζούμε με την ανασφάλεια για το αν θα επιστρέψουμε στις οικογένειες μας, στα παιδιά μας μετά από το πέρας των εργασιών.

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ :

  • Να υπάρχουν απινιδωτές σε όλα τα συνεργεία με το κατάλληλο εξειδικευμένο προσωπικό.
  • Επαναλειτουργία του κέντρου υγείας στο Πέραμα .
  • Να επανδρωθεί το ασθενοφόρο του ΟΛΠ με γιατρό .

Τα  σωματεία μας  εκφράζουν  θερμά  συλλυπητήρια στην οικογένεια και τους συγγενείς του συναδέλφου μας .

Περισσότερα

Συνδικάτο Εργαζομένων Ποτών-Τροφίμων Ν. Αχαΐας: Για το εργατικό ατύχημα στο εργοστάσιο της Αθηναϊκής Ζυθοποιϊας στην Πάτρα

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι, το Συνδικάτο Εργαζομένων Ποτών-Τροφίμων ν, Αχαΐας, καταγγέλλει το σοβαρό εργατικό «ατύχημα» που σημειώθηκε...
00:04:14

Παρέμβαση του Γιάννη Τασιούλα στην ΕΡΤnews για την Aπεργία στις 24 Ιούνη(BINTEO)

Στην αυριανή πανελλαδική απεργία των οικοδόμων αναφέρθηκε ο Γιάννης Τασιούλας, πρόεδρος της Ομοσπονδίας Οικοδόμων,...