Συνδικάτο Ηλεκτρολόγων νομού Αττικής συμμετέχει στο κάλεσμα που απευθύνει η Ομοσπονδία Ενώσεων Νοσοκομειακών Γιατρών Ελλάδας, την Τρίτη 7 Απρίλη

Δημοσιεύτηκε στις

ΚΑΛΕΣΜΑ

ΣΠΑΜΕ ΤΗ ΣΙΩΠΗ ΜΑΣ – ΔΥΝΑΜΩΝΟΥΜΕ ΤΗ ΦΩΝΗ ΤΗΣ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΤΟΥ ΛΑΟΥ

Το Συνδικάτο Ηλεκτρολόγων νομού Αττικής συμμετέχει στο κάλεσμα που απευθύνει η Ομοσπονδία Ενώσεων Νοσοκομειακών Γιατρών Ελλάδας, την Τρίτη 7 Απρίλη, Παγκόσμια Μέρα Υγείας, με σύνθημα: «Σπάμε τη σιωπή μας, δυναμώνουμε τη φωνή της διεκδίκησης για μέτρα προστασίας, για την υγεία του λαού».

Στο πλαίσιο αυτό συμμετέχουμε στις Γενικές Συνελεύσεις που θα πραγματοποιηθούν την μέρα εκείνη στο εργοτάξιο του «Παπαστράτου» και στο νοσοκομείο «Ευαγγελισμός».

Όσο περνάει ο καιρός γίνεται όλο και πιο φανερό οι εγκληματικές ευθύνες τόσο της κυβέρνησης της ΝΔ, όσο και όλων των προηγούμενων που προχώρησαν στην απαξίωση του Δημόσιου Συστήματος Υγείας. Γίνεται όλο και πιο φανερό ποιος ήταν ο κερδισμένος από την συνύπαρξη του Δημόσιου και του Ιδιωτικού Συστήματος Υγείας.

Βάζουμε μπροστά τις δικές μας ανάγκες και αυτές των οικογενειών μας. Διεκδικούμε:

  • Μαζικές προσλήψεις μόνιμων γιατρών, νοσηλευτών και λοιπών υγειονομικών.
  • Πλήρη επίταξη άνευ όρων κλινών, κλινικών, κρεβατιών ΜΕΘ, εξοπλισμού εργαστηρίων και του προσωπικού του ιδιωτικού τομέα περίθαλψης και ένταξή του στο κρατικό σχέδιο για την αντιμετώπιση της πανδημίας.
  • Μέσα Ατομικής Προστασίας για τους υγειονομικούς.

Περισσότερα

Οργανώσεις Δημοσίου: Οι κυβερνητικές θέσεις για την αναθεώρηση του Συντάγματος είναι αιτία ξεσηκωμού. Πανδημοσιοϋπαλληλική απεργιακή κινητοποίηση στις 14 Ιούλη

Οι κυβερνητικές θέσεις για την αναθεώρηση του Συντάγματος είναι αιτία ξεσηκωμού! Άμεση απάντηση με πανδημοσιοϋπαλληλική...

Σύλλογος Εργαζομένων Νοσοκομείου Μεταξά: Άμεση απάντηση με πανδημοσιοϋπαλληλική απεργιακή κινητοποίηση στις 14 Ιούλη

Οι κυβερνητικές θέσεις για την αναθεώρηση του Συντάγματος είναι αιτία ξεσηκωμού! Άμεση απάντηση με πανδημοσιοϋπαλληλική...