Συνδικάτο Γάλακτος Τροφίμων Ποτών Ν. Φθιώτιδος: Για την απαράδεκτη διακοπή ρεύματος σε πληρωμένο λογαριασμό

Δημοσιεύτηκε στις

 «Έγγραφη  διαμαρτυρία για την απαράδεκτη διακοπή ρεύματος σε πληρωμένο λογαριασμό. Επανασύνδεση εδώ και τώρα».

Κύριοι

Ο συνάδελφος με τον αριθμό παροχής 442406579 εδώ και μήνες τηλεφωνεί στις υπηρεσίες σας και σας λέει «δεν μου έρχεται λογαριασμός ρεύματος, παρακαλώ στείλτε να μετρήσουν και να πληρώσω γιατί θα μαζευτούν και δεν θα μπορέσω να ανταπεξέλθω». 

Η απάντηση των υπηρεσιών σας ήταν «το βλέπουμε, υπάρχει από εμάς ένα πρόβλημα, μην αγχώνεστε».

Τελικά μετά από μήνες του ήρθε η «λυπητερή» σχεδόν 500 ευρώ και ο συνάδελφος σας κατέβαλε τα προβλεπόμενα την Τρίτη 8/4/25.

Την Τετάρτη 9/4/25, ημέρα Πανεργατικής Πανελλαδική Απεργίας, ο συνάδελφος γυρίζοντας στο σπίτι από την απεργιακή συγκέντρωση αντάμωσε στο ρολόι της ΔΕΗ ένα πράσινο καρτελάκι του ΔΕΔΔΗΕ,  που εκτός από το «προσοχή διακοπή ρεύματος», δεν είχε συμπληρωμένα ούτε τον λόγο που έγινε η διακοπή, ούτε τα στοιχεία αυτού που έδωσε την εντολή, ούτε αυτού που την εκτέλεσε.

Από εκεί και μετά ξεκινά το θέατρο του παραλόγου.

Τετάρτη 9/4/25. Ώρα 12.30 μμ ο συνάδελφος παίρνει τηλέφωνο την ΔΕΗ και μαθαίνει ότι «η διακοπή έγινε γιατί δεν έχει πληρώσει». Σας λέει ότι «το πλήρωσε» και του λέτε «δεν το βλέπετε να ξαναπάρει αργότερα».

Στις 13.30 μμ σας  ξαναπαίρνει και του ζητάτε «να στείλει την απόδειξη πληρωμής». Την στέλνει και στις 14.00 επικοινωνεί ξανά μαζί σας και του λέτε « ζητάμε συγνώμη τελικά τώρα σας βλέπουμε και στο σύστημα, μόλις στείλαμε εντολή στο ΔΕΔΗΔΕπάρτε τους σε μία ώρα, θα έρθουν να σας επανασυνδέσουν άμεσα γιατί έχετε και ανήλικο παιδί».

15.00 μμ, παίρνει τηλέφωνο στον ΔΕΔΔΗΕ και του λένε ότι «δεν βλέπουν εντολή επανασύνδεσης από την ΔΕΗ».

16.00 μμ παίρνει ξανά τηλέφωνο στον ΔΕΔΔΗΕ και του λένε ότι «τώρα βλέπουν την εντολή θα προωθεί άμεσα το αίτημα».

18.00 μμ παίρνει τηλέφωνο ξανά στον ΔΕΔΔΗΕ και του λένε «επειδή το αίτημα τους πήγε μετά τις 15.00 μμ μάλλον δεν μπορούν να τον εξυπηρετήσουν σήμερα».

Ώρα 19.00 μμ παίρνει το σωματείο μας στην ΔΕΔΔΗΕ και τους λέμε  πως «ο  συνάδελφος έχει μικρό παιδί, πως μπορούμε να επικοινωνήσουμε τηλεφωνικά με το συνεργείο που πραγματοποιεί διακοπές και επανασυνδέσεις (το καρτελάκι δεν έχει στοιχεία του τεχνικού) για να ξέρουμε εάν θα κοιμηθεί στο σπίτι του ή σε κάποιον άλλον». Μας λένε ότι «δεν υπάρχει τρόπος επικοινωνίας με το συνεργείο, σε 48 ώρες θα έχει γίνει η επανασύνδεση».

Ώρα 22.00 μμ, ο συνάδελφος έχει πάρει αγκαλιά σε μια κουβέρτα την σύζυγο και το παιδί, ενώ εμείς κουβαλάμε σόμπες, ξύλα και κεριά για να ζεσταθούν και να βλέπουν.

Το « επιτελικού κράτος» της Ελλάδας 2.0 έκοψε το πληρωμένο ρεύμα και δεν μπορεί να επικοινωνήσει με το συνεργείο. Μόνο οι διακοπές προωθούνται άμεσα.

Αιτήματα προς Κυβέρνηση, ΔΕΗ και ΔΕΔΗΔΕ:

  • Καταρχάς αλλάξτε ταμπελάκια Το «Προσοχή κομμένο ρεύμα», δεν χρειάζεται. Το κομμένο ρεύμα δεν σκοτώνει. Κάντε το «προσοχή η  δίψα για το κέρδος και η ανευθυνότητα σκοτώνει». Σας ταιριάζει «γάντι».
  • Μόλις σηκωθείτε από το ζεστό κρεβατάκι σας το πρωί, πιείτε το ζεστό καφέ σας και δείτε ότι έξω «έσπασε» η παγωνιά,  εάν θέλετε (μην αγχώνεστε), βρείτε ένα τρόπο να επικοινωνήσετε με το συνεργείο. Παράλληλα και εμείς από την πλευρά μας θα βάλουμε την κυρά Κατίνα απέναντι να δει στον καφέ που βρίσκεται. Που θα πάει, θα το βρούμε, όλο και καμιά διακοπή θα έχετε δώσει εντολή να κάνει.

Το ξαναλέμε μην αγχώνεστε για το πιτσιρίκι. Νιώθουμε τόσο υπόχρεοι απέναντί σας, που στον επόμενο λογαριασμό θα πληρώσουμε και κάτι παραπάνω, για το γεγονός ότι το διαπαιδαγωγείται με την καλύτερη μέθοδο όταν μεγαλώσει να λέει «μαθημένα τα βουνά από τα χιόνια».

Περισσότερα