Συνδικάτο Φαρμάκου Ν. Αττικής: Σύσκεψη με τα επιχειρησιακά Σωματεία του κλάδου για τον αγώνα για την Συλλογική Σύμβαση

Δημοσιεύτηκε στις

Το Συνδικάτο μας καλεί τα Δ.Σ. των σωματείων σε σύσκεψη την Κυριακή 15 Μαΐου 2022 και ώρα 10:30 π.μ. στην αίθουσα της Ομοσπονδίας Κ.Ι.Δ.Ε.(Χαλκοκονδύλη 37 – 5ος όροφος).

Θα συζητήσουμε την καλύτερη οργάνωση του αγώνα μας για την υπογραφή των επιχειρησιακών συλλογικών συμβάσεων καθώς και της κλαδικής ΣΣΕ. Είναι πολύ σημαντική και απαραίτητη η παρουσία όλων των μελών Δ.Σ.Θα παρθούν όλα τα προβλεπόμενα μέτρα προστασίας λόγω της πανδημίας.

Δυναμώνουμε τον αγώνα για την υπογραφή κλαδικής ΣΣΕ με αυξήσεις στους μισθούς και διεύρυνση δικαιωμάτων, ενάντια στην ακρίβεια που ροκανίζει το εισόδημά μας, ενάντια στο διαμορφωμένο αντεργατικό νομοθετικό πλαίσιο.

Διεκδικούμε όσα μας ανήκουν με βάση τις δικές μας σύγχρονες ανάγκες και συμφέροντα!

Περισσότερα

Αγωνιστικό Μέτωπο στην ΟΤΟΕ: Για την έρευνα της ΟΤΟΕ και τα ανησυχητικά της ευρήματα

Αυξημένος φόρτος εργασίας και πιεστικές προθεσμίες, ανεπάρκεια μισθών, επαγγελματική εξουθένωση, προβληματικό εργασιακό περιβάλλον, προβληματικές...

Σωματείο Εργαζομένων Εργαστηρίου Ειδικής Αγωγής «ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ»: 26 Ιουνίου παράσταση διαμαρτυρίας στο Υπ. Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας

Παράσταση διαμαρτυρίας στο Υπουργείο Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας την Παρασκευή 26 Ιουνίου στις 10 το...