Συνδικάτο Φαρμάκου Ν. Αττικής: Σύσκεψη με τα επιχειρησιακά Σωματεία του κλάδου για τον αγώνα για την Συλλογική Σύμβαση

Δημοσιεύτηκε στις

Το Συνδικάτο μας καλεί τα Δ.Σ. των σωματείων σε σύσκεψη την Κυριακή 15 Μαΐου 2022 και ώρα 10:30 π.μ. στην αίθουσα της Ομοσπονδίας Κ.Ι.Δ.Ε.(Χαλκοκονδύλη 37 – 5ος όροφος).

Θα συζητήσουμε την καλύτερη οργάνωση του αγώνα μας για την υπογραφή των επιχειρησιακών συλλογικών συμβάσεων καθώς και της κλαδικής ΣΣΕ. Είναι πολύ σημαντική και απαραίτητη η παρουσία όλων των μελών Δ.Σ.Θα παρθούν όλα τα προβλεπόμενα μέτρα προστασίας λόγω της πανδημίας.

Δυναμώνουμε τον αγώνα για την υπογραφή κλαδικής ΣΣΕ με αυξήσεις στους μισθούς και διεύρυνση δικαιωμάτων, ενάντια στην ακρίβεια που ροκανίζει το εισόδημά μας, ενάντια στο διαμορφωμένο αντεργατικό νομοθετικό πλαίσιο.

Διεκδικούμε όσα μας ανήκουν με βάση τις δικές μας σύγχρονες ανάγκες και συμφέροντα!

Περισσότερα

Συνδικάτο Εργαζομένων Ποτών-Τροφίμων Ν. Αχαΐας: Για το εργατικό ατύχημα στο εργοστάσιο της Αθηναϊκής Ζυθοποιϊας στην Πάτρα

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι, το Συνδικάτο Εργαζομένων Ποτών-Τροφίμων ν, Αχαΐας, καταγγέλλει το σοβαρό εργατικό «ατύχημα» που σημειώθηκε...
00:04:14

Παρέμβαση του Γιάννη Τασιούλα στην ΕΡΤnews για την Aπεργία στις 24 Ιούνη(BINTEO)

Στην αυριανή πανελλαδική απεργία των οικοδόμων αναφέρθηκε ο Γιάννης Τασιούλας, πρόεδρος της Ομοσπονδίας Οικοδόμων,...