Συνδικάτο Φαρμάκου Ν. Αττικής: Με μεγάλη επιτυχία η απεργία στη Medichrom

Δημοσιεύτηκε στις

Δείξαμε πως όταν είμαστε αποφασισμένοι και οργανωμένοι δεν έχουμε να φοβηθούμε κανέναν και τίποτα. Με αφορμή το πολύ σοβαρό περιστατικό βίας σε χώρο εργασίας αναδείχτηκαν όλα τα προβλήματα που αντιμετωπίσουν οι εργαζόμενοι  και να είναι σίγουροι όλοι πως δεν τελειώνουμε με την σημερινή απεργία. Ο αγώνας θα συνεχιστεί με κάθε μέσο. Δεν θα αφήσουμε κανένα εργαζόμενο μόνο σου απέναντι στην αυθαιρεσίες του κάθε εργοδότη.

Την σημερινή απεργία στήριξαν και τα επιχειρησιακά σωματεία του κλάδου από την Boehringer, Demo και Famar καθώς και η Ομοσπονδία Γυναικών Ελλάδος (ΟΓΕ), μέσω του συλλόγου των Μεσογείων, και  το Σωματείο Ιδιωτικών υπαλλήλων Εμποροϋπαλλήλων Ανατολικής Αττικής, αποδεικνύοντας στην πράξη πως αλληλεγγύη μεταξύ των εργαζομένων είναι η μεγαλύτερη μας δύναμη.

ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ. ΔΥΝΑΜΩΝΟΥΜΕ ΤΟ ΣΥΝΔΙΚΑΤΟ ΜΑΣ.

ΕΧΟΥΜΕ ΤΟ ΔΙΚΙΟ ΜΕ ΤΟ ΜΕΡΟΣ ΜΑΣ

ΘΑ ΝΙΚΗΣΟΥΜΕ

Περισσότερα

Συνδικάτο Εργαζομένων Ποτών-Τροφίμων Ν. Αχαΐας: Για το εργατικό ατύχημα στο εργοστάσιο της Αθηναϊκής Ζυθοποιϊας στην Πάτρα

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι, το Συνδικάτο Εργαζομένων Ποτών-Τροφίμων ν, Αχαΐας, καταγγέλλει το σοβαρό εργατικό «ατύχημα» που σημειώθηκε...
00:04:14

Παρέμβαση του Γιάννη Τασιούλα στην ΕΡΤnews για την Aπεργία στις 24 Ιούνη(BINTEO)

Στην αυριανή πανελλαδική απεργία των οικοδόμων αναφέρθηκε ο Γιάννης Τασιούλας, πρόεδρος της Ομοσπονδίας Οικοδόμων,...