Συνδικάτο Φαρμάκου Αττικής: Για τις κινητοποιήσεις των εργαζομένων στα Ναυπηγεία Ελευσίνας

Δημοσιεύτηκε στις

Το Συνδικάτο Φαρμάκου Αττικής στηρίζει το δίκαιο αγώνα των εργαζομένων στα Ναυπηγεία Ελευσίνας. Το νομοσχέδιο που φέρνει προς ψήφιση η κυβέρνηση διαλύει εργασιακά δικαιώματα και προβλέπει μισθούς πείνας, βάσει και του νόμου-εκτρώματος Χατζηδάκη. Οι εργαζόμενοι στα Ναυπηγεία Ελευσίνας, όπως αυτοί στη Ναυπηγοεπισκευαστική Ζώνη στο Πέραμα, έχουν ένα δρόμο, αυτόν της αποφασιστικής συσπείρωσης στο Συνδικάτο Μετάλλου, η οργάνωση της πάλης τους για την κατοχύρωση συλλογικής σύμβασης εργασίας με μισθούς και δικαιώματα που να ανταποκρίνονται στις σύγχρονες ανάγκες τους.

Το Συνδικάτο Φαρμάκου στηρίζει τις αγωνιστικές κινητοποιήσεις των εργαζομένων στα Ναυπηγεία Ελευσίνας και του Συνδικάτου Μετάλλου και Ναυπηγικής Βιομηχανίας Ελλάδας, με την πρώτη στάση να είναι η σύσκεψη την Δευτέρα 29 Αυγούστου στις 7 μ.μ. στο αμφιθέατρο του Εργατικού Κέντρου Πειραιά και η επόμενη να είναι η κινητοποίηση την Τετάρτη 31 Αυγούστου στις 4 μ.μ. στη Βουλή.

Είναι ώρα να δείξουμε τη δύναμη μας! Όλοι για έναν και ένας για όλους!

Περισσότερα

Αγωνιστικό Μέτωπο στην ΟΤΟΕ: Για την έρευνα της ΟΤΟΕ και τα ανησυχητικά της ευρήματα

Αυξημένος φόρτος εργασίας και πιεστικές προθεσμίες, ανεπάρκεια μισθών, επαγγελματική εξουθένωση, προβληματικό εργασιακό περιβάλλον, προβληματικές...

Σωματείο Εργαζομένων Εργαστηρίου Ειδικής Αγωγής «ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ»: 26 Ιουνίου παράσταση διαμαρτυρίας στο Υπ. Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας

Παράσταση διαμαρτυρίας στο Υπουργείο Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας την Παρασκευή 26 Ιουνίου στις 10 το...