Συνδικάτο Φαρμάκου Αττικής: Απαιτούμε να παρθεί πίσω η απαράδεκτη προσπάθεια διεξαγωγής ηλεκτρονικού Συνεδρίου

Δημοσιεύτηκε στις

Το Συνδικάτο Φαρμάκου καταγγέλλει την απαράδεκτη προσπάθεια των παρατάξεων της ΝΔ (ΔΑΚΕ,ΕΝΟΤΗΤΑ), του ΠΑΣΟΚ (ΠΑΣΚΕ), και των δυνάμεων του ΣΥΡΙΖΑ/ΝΕΑΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ (ΕΜΕΙΣ,ΕΑΚ) που επιδιώκουν τη διεξαγωγή ηλεκτρονικού Συνεδρίου!! Το Σαββατοκύριακο 7-8/02 θα πραγματοποιηθεί το Συνέδριο του Εργατικού Κέντρου Αθήνας. Θέλουν το Συνέδριο να πραγματοποιηθεί χωρίς την φυσική παρουσία των εκλεγμένων αντιπροσώπων και χωρίς την ταυτοποίηση τους!!

Ντροπή τους!!

Απαιτούμε να παρθεί πίσω η απαράδεκτη προσπάθεια διεξαγωγής Συνεδρίου με likes!!

Η διεξαγωγή του Συνεδρίου πρέπει να πραγματοποιηθεί με την φυσική παρούσια όλων των αντιπροσώπων όπως ορίζει το καταστατικό του ΕΚΑ και να γίνει μια γόνιμη συζήτηση που θα βοηθήσει  ώστε να βγάλουμε χρήσιμα συμπεράσματα για το τι Συνδικάτα θέλουμε τι Εργατικό Κέντρο θέλουμε , τι κίνημα έχουμε ανάγκη.

Καλούμε όλους τους αντιπροσώπους να έρθουν κανονικά στο χώρο του Συνεδρίου, να βγάλουν συμπεράσματα από την στάση των παραπάνω δυνάμεων, να βγάλουν συμπεράσματα από το σκάνδαλο Παναγόπουλου και αυτούς που τον στηρίζουν και να στηρίξουν τις δυνάμεις εκείνες στην διοίκηση του ΕΚΑ που θα δώσουν δύναμη και ελπίδα στους εργαζόμενους και τα σωματεία το επόμενο διάστημα!!

Περισσότερα

Συνδικάτο Εργαζομένων Ποτών-Τροφίμων Ν. Αχαΐας: Για το εργατικό ατύχημα στο εργοστάσιο της Αθηναϊκής Ζυθοποιϊας στην Πάτρα

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι, το Συνδικάτο Εργαζομένων Ποτών-Τροφίμων ν, Αχαΐας, καταγγέλλει το σοβαρό εργατικό «ατύχημα» που σημειώθηκε...
00:04:14

Παρέμβαση του Γιάννη Τασιούλα στην ΕΡΤnews για την Aπεργία στις 24 Ιούνη(BINTEO)

Στην αυριανή πανελλαδική απεργία των οικοδόμων αναφέρθηκε ο Γιάννης Τασιούλας, πρόεδρος της Ομοσπονδίας Οικοδόμων,...