Συνδικάτο Επισιτισμού Τουρισμού Ν. Αττικής : Διανομείς – εργαζόμενοι στον επισιτισμό συνεχίζουμε τον αγώνα

Δημοσιεύτηκε στις

 ΔΕ ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΙΣΩ!

ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ ΕΝΤΑΞΗ ΣΤΑ ΒΑΡΕΑ ΑΝΘΥΓΙΕΙΝΑ ΜΕΤΡΑ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΣΤΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ ΔΟΥΛΕΙΑΣ !

 Πραγματοποιήθηκε σήμερα  με επιτυχία η συγκέντρωση – και μοτοπορεία  διανομέων και εργαζομένων στην εστίαση με μαζική συμμετοχή .   

Απαιτήσαμε για άλλη μια φορά την ένταξη των διανομέων, των μαγείρων και σερβιτόρων στα ΒΑΕ ,  άμεσα μέτρα προστασίας.

Μετά την αποφασιστική στάση των  εργαζομένων που γέμισαν την είσοδο του υπουργείου με μηχανάκια ,ο Υπουργός κ. Χατζηδάκης , μέσω του  διευθυντή του γραφείου του μετέφερε την απόφαση του να μην συναντιέται με πρωτοβάθμια σωματεία , παρά μόνο με Ομοσπονδίες! Για αυτό μέχρι σήμερα έχει συναντηθεί μόνο με συνδικαλιστές που συμφωνούν με τη  πολιτική της κυβέρνησης , που έχουν βάλει τους αγώνες των εργαζομένων στο γύψο.

Από τη συνάντηση επιβεβαιώθηκε ότι η κυβέρνηση δεν έχει καμία πρόθεση , ούτε προγραμματισμό για να ικανοποιήσει τα αιτήματα των εργαζομένων και ειδικά το αίτημα για ένταξη στα ΒΑΕ.

Μάλιστα ο εκπρόσωπος του Υπουργού δήλωσε με θράσος ότι η επιτροπή για τα Βαρέα Ανθυγιεινά δεν έχει θέσει προς συζήτηση το αίτημα για τα συγκεκριμένα επαγγέλματα και θα συνεδριάσει ξανά σε 3 ΧΡΟΝΙΑ! Δηλαδή «ζήσε Μάη μου να φας τριφύλλι”! Ιδιαίτερα σε περίοδο πανδημίας όπου πλέον διπλασιάζεται ο κίνδυνος και η έκθεση στον θανατηφόρο ιό covid-19. 

Έτσι αντιμετωπίζουν τους μάγειρες που είναι το πρώτο σε θνησιμότητα επάγγελμα παγκοσμίως, τους διανομείς που σακατεύονται και σκοτώνονται στην άσφαλτο, τους σερβιτόρους που υποφέρουν από θρομβώσεις και τενοντίτιδες και δε προλαβαίνουν ούτε κατά διάνοια να πάρουν σύνταξη στα 67.  Μας θεωρούν κόστος που μπαίνει εμπόδιο στα κέρδη των μεγάλων επιχειρηματικών ομίλων στην εστίαση και την ηλεκτρονική παραγγελία .

Η ζωή η δική μας και των οικογενειών μας δεν μπορεί να μπει στο ζύγι των κερδών για τους επιχειρηματικούς ομίλους

 ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΓΙΑ ΜΑΣ Η ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΤΟ ΣΥΝΔΙΚΑΤΟ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ ΤΗΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ,ΤΗ ΣΧΕΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ, ΤΗ ΧΩΡΑ ΚΑΤΑΓΩΓΗΣ!

ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΜΕ ΝΕΑ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΛΑΔΟΥ  ΣΤΙΣ 9 ΑΠΡΙΛΗ

11π.μ. ΣΤΗ Δ.ΑΡΕΟΠΑΓΙΤΟΥ (ΠΡΟΤΟΜΗ Μ.ΜΕΡΚΟΥΡΗ)

Περισσότερα

Σωματείο Εργαζομένων ΝΟΚΙΑ: Νέα επιχειρησιακή απεργία 30 Ιούνη

Σε μια μαζική Γενική Συνέλευση στις 17/6, το Σωματείο μας αποφάσισε νέα επιχειρησιακή απεργία...

Σωματείο εργαζομένων Ιδιωτικού Τομέα Πέλλας: Καταγγελία για τον αποκλεισμό του σωματείου από το Πανεργατικό Κέντρο

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε η παράσταση διαμαρτυρίας του Σωματείου Εργαζομένων Ιδιωτικού Τομέα Πέλλας (ΣΕΙΤΠΕ) στο...

Εργατικό Κέντρο Πειραιά: Για την απαγόρευση εισόδου συνδικαλιστών στην Παλαιστίνη

Το Εργατικό Κέντρο Πειραιά καταγγέλλει και καταδικάζει την απαγόρευση εισόδου από το κράτος – δολοφόνο του...