Συνδικάτο Διανομέων-Ντελιβεράδων Ν. Αχαΐας: Όλοι στην απεργιακή συγκέντρωση 11 π.μ. στο Εργατικό Κέντρο Πάτρας

Δημοσιεύτηκε στις

Χαιρετίζουμε τους δεκάδες εργαζομένους της e-food στην πόλης μας που έδωσαν δυναμικό παρόν στην χθεσινή στάση εργασίας και την απεργιακή συγκέντρωση, έξω από το Εργατικό Κέντρο Πάτρας.

Το τεράστιο κύμα αλληλεγγύης που σηκώθηκε αυτές τις μέρες από το σύνολο των εργαζομένων της πόλης μας, μας γεμίζει δύναμη και αισιοδοξία για την συνέχεια.

 Οι ορέξεις της εργοδοσίας της e-food για τσάκισμα των εργασιακών και ασφαλιστικών μας δικαιωμάτων, πνίγηκαν από το κατακόκκινο ποτάμι που πλημμύρισε χθες του δρόμους της Πάτρας, της Αθήνας, της Θεσσαλονίκης και άλλων μεγάλων πόλεων της χώρας.

Σε αυτό το δρόμο θα συνεχίσουμε μέχρι την πλήρη ικανοποίηση των δίκαιων αιτημάτων μας.

Αύριο Παρασκευή 24 Σεπτέμβρη, απεργούμε μαζικά, δείχνουμε για ακόμα μια φορά τη δύναμή μας.

Όλοι και όλες στην Απεργιακή Συγκέντρωση του Συνδικάτου μας, αύριο στις 11:00 πμ στο Εργατικό Κέντρο Πάτρας,  θα ακολουθήσει μοτοπορεία στου κεντρικούς δρόμους της πόλης.

ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΡΓΑΤΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

 

 

Περισσότερα

Συνδικάτο Επισιτισμού Τουρισμού Ξενοδοχείων Ν. Αττικής: Καμία θυσία για τα  κέρδη των ξενοδόχων και των επιχειρηματικών ομίλων στην εστίαση  

Καμία θυσία για τα  κέρδη των ξενοδόχων και των επιχειρηματικών ομίλων στην εστίαση   Αυξήσεις στους...

Συνδικάτο Οικοδόμων Ηρακλείου: Με μεγάλη συμμετοχή πραγματοποιήθηκε στο Ηράκλειο η Πανοικοδομική Απεργία

Με μεγάλη συμμετοχή πραγματοποιήθηκε στο Ηράκλειο η Πανοικοδομική Απεργία.  Τα μεγάλα εργοτάξια του νομού...

Σωματείο Εργαζομένων ΝΟΚΙΑ: Νέα επιχειρησιακή απεργία 30 Ιούνη

Σε μια μαζική Γενική Συνέλευση στις 17/6, το Σωματείο μας αποφάσισε νέα επιχειρησιακή απεργία...