Σύλλογος Υπαλλήλων Περιφέρειας Αττικής: Πρόσκληση σε σύσκεψη για τους συναδέλφους μέσα από το πρόγραμμα 55-74

Δημοσιεύτηκε στις

Καλούμε τους συναδέλφους που εργάζονται μέσα από το πρόγραμμα της ΔΥΠΑ 55-74 να πάρουν μέρος στη σύσκεψη που θα πραγματοποιηθεί από το ΣΥΝΔΙΚΑΤΟ ΟΤΑ ΑΤΤΙΚΗΣ την Δευτέρα 2-3-2026 στις 6.00 το απόγευμα στην αίθουσα της Ομοσπονδίας Λογιστών (Κάνιγγος 27, 5ος όροφος)

Σκοπός της σύσκεψης είναι η οργάνωση του αγώνα προκειμένου να κανένας συνάδελφος σε Δήμους και Περιφέρεια να μην ξαναβρεθεί στην ανεργία.

Σήμερα υπάρχουν όλες οι προϋποθέσεις όλοι αυτοί οι εργαζόμενοι να παραμείνουν στη δουλειά μέχρι και τη συνταξιοδότηση τους και το κόστος να το αναλάβει η κυβέρνηση.

Ο αγώνας και η διεκδίκηση αποτελεί μονόδρομο. Τίποτα δεν μας χαρίσθηκε. Ότι έχουμε κατακτήσει το έχουμε κατακτήσει από την οργάνωση μας και τον αγώνα μας, για αυτό και θεωρούμε την παρουσία όλων των συναδέλφων επιβεβλημένη.

 

Περισσότερα

Αγωνιστικό Μέτωπο στην ΟΤΟΕ: Για την έρευνα της ΟΤΟΕ και τα ανησυχητικά της ευρήματα

Αυξημένος φόρτος εργασίας και πιεστικές προθεσμίες, ανεπάρκεια μισθών, επαγγελματική εξουθένωση, προβληματικό εργασιακό περιβάλλον, προβληματικές...

Σωματείο Εργαζομένων Εργαστηρίου Ειδικής Αγωγής «ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ»: 26 Ιουνίου παράσταση διαμαρτυρίας στο Υπ. Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας

Παράσταση διαμαρτυρίας στο Υπουργείο Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας την Παρασκευή 26 Ιουνίου στις 10 το...