Σύλλογος Υπαλλήλων ΠΕ Αχαΐας Περιφέρειας Δ. Ελλάδας :Αλληλεγγύη στον αγώνα των εργαζομένων της ΛΑΡΚΟ

Δημοσιεύτηκε στις

Το Δ.Σ. του Συλλόγου μας, εκφράζει την αλληλεγγύη του στον αγώνα των εργαζομένων της ΛΑΡΚΟ. Τις προηγούμενες μέρες η κυβέρνηση της ΝΔ, αντί να πάρει μέτρα στήριξης στους εργαζόμενους της ΛΑΡΚΟ που χρόνια τώρα δίνουν ένα μεγάλο αγώνα, παρέδωσε με «τελεσίγραφο» ένα σχέδιο- καρμανιόλα με το οποίο προτίθεται να απολύσει όλους τους εργαζόμενους μέσα στον Φλεβάρη και να πετάξει στο δρόμο εκατοντάδες οικογένειες διώχνοντας τους από τον οικισμό που έμεναν μέχρι τώρα, ώστε να παραδώσει την επιχείρηση στους ιδιώτες «καθαρή», χωρίς εργαζόμενους που θα έχουν δικαιώματα.

Αυτή είναι σήμερα η ανάπτυξη που καθημερινά μας λένε. Ανάπτυξη για τους λίγους και δυστυχία, απολύσεις για τους πολλούς! Αυτές είναι οι επενδύσεις που μας λένε συνέχεια ότι θα έρθουν και θα ζούμε όλοι καλύτερα! Τελικά δεν τα κλείνουν οι εργάτες τα εργοστάσια αλλά οι επιλογές τους κι η ανάπτυξή τους, για να ξεκινήσει ξανά στα συντρίμμια της ζωής των εργαζομένων, η κερδοφορία των μεγάλων επιχειρηματικών ομίλων.

Εκφράζουμε τη συμπαράσταση και την αλληλεγγύη μας στο δίκαιο αγώνα των εργαζομένων της ΛΑΡΚΟ και των οικογενειών τους.  

Περισσότερα

Συνδικάτο Εργαζομένων Ποτών-Τροφίμων Ν. Αχαΐας: Για το εργατικό ατύχημα στο εργοστάσιο της Αθηναϊκής Ζυθοποιϊας στην Πάτρα

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι, το Συνδικάτο Εργαζομένων Ποτών-Τροφίμων ν, Αχαΐας, καταγγέλλει το σοβαρό εργατικό «ατύχημα» που σημειώθηκε...
00:04:14

Παρέμβαση του Γιάννη Τασιούλα στην ΕΡΤnews για την Aπεργία στις 24 Ιούνη(BINTEO)

Στην αυριανή πανελλαδική απεργία των οικοδόμων αναφέρθηκε ο Γιάννης Τασιούλας, πρόεδρος της Ομοσπονδίας Οικοδόμων,...