Οι εργαζόμενοι στην επίγεια εξυπηρέτηση στο Αεροδρόμιο της Αθήνας – το κατά τα αλλά βραβευμένο – υφίστανται όχι μόνο την κούραση της δουλειάς αλλά και τον Γολγοθά μέχρι να φτάσουν στο χώρο εργασίας τους. Στην ήδη δύσκολη πρόσβαση στο Αεροδρόμιο με τα αραιά δρομολόγια του Μετρό, Προαστιακού, ΚΤΕΛ και αστικών λεωφορείων, ήρθε να προστεθεί η απαράδεκτη απόφαση του ΑΙΑ να ελαττώσει τα δρομολόγια των εσωτερικών λεωφορείων εντός και εκτός πίστας.
Θεωρούμε απαράδεκτο το γεγονός ότι το εσωτερικό λεωφορείο που εξυπηρετεί την πίστα, και ως εκ τούτου αποτελεί το μοναδικό τρόπο να κινηθούν οι εργαζόμενοι από και προς το παρκιγκ αλλά και από το ΜΤΒ προς Satellite και Πυροσβεστική, πλέον διέρχεται ανά σαράντα (40) λεπτά(…!)
Η απόφαση αυτή είναι αψυχολόγητη αν συνυπολογιστεί ότι οι χιλιάδες συνάδελφοι της Goldair πλέον θα πρέπει να χρησιμοποιούν τα εσωτερικά λεωφορεία για να μπουν και να σχολάσουν από τα απομακρυσμένα πόστα τους.Δηλαδή πρόκειται για τεράστια ταλαιπωρία και ώρες χαμένες για όλους τους εργαζόμενους που αναρωτιόμαστε καθημερινά και ζούμε με το άγχος του να προλάβουμε να είμαστε συνεπείς στη βάρδιά μας και να μπορέσουμε να επιστρέψουμε στις οικογένειές μας, λαμβάνοντας υπόψη ότι στο Αεροδρόμιο υπάρχουν εργαζόμενοι από όλη την Αττική και δουλεύουμε σε 24ωρες βάρδιες.
Θεωρούμε επίσης κακόγουστο αστείο το γεγονός, η κατά τα αλλά επιτυχημένη, εισηγμένη στο χρηματιστήριο Αθηνών εταιρεία που διαχειρίζεται το ΔΑΑ, με καθαρά κέρδη 97,1 εκατομμύρια ευρώ (μόνο για το Ά εξάμηνο του 2024), που σχεδιάζει την επέκταση του Αεροδρομίου για να εξυπηρετεί 30 εκατομμύρια επιβάτες, να μη μπορεί να σχεδιάσει την ασφαλή, συχνή και άνετη μετακίνηση των υπαλλήλων στο σύνολο του Αερολιμένα. Πόσο μάλλον στην πίστα, που αποτελεί και χώρο αυξημένης επικινδυνότητας και το πρώτο που έκανε η εταιρεία ήταν να αυξήσει την ταλαιπωρία των εργαζομένων, με περπάτημα για εκατοντάδες μέτρα και αναμονή για ώρα σε ακατάλληλες και επικίνδυνες συνθήκες όπως στη δυτική πλευρά του Satellite που δεν υπάρχει καν στάση.
Απαιτούμε:
- Τα λεωφορεία εντός πίστας να διέρχονται με συχνότητα 15 λεπτών και να φτάνουν ως την Πυροσβεστική όλο το 24ωρο.
- Να διαμορφωθούν κατάλληλες στάσεις με ασφαλή και εύκολη πρόσβαση από το ΜΤΒ, STB.
- Να υπάρχει 15 λεπτά περιθώριο προσέλευσης, μετά την έναρξη και πριν τη λήξη της βάρδιας, ώστε να μην επιβαρύνονται οι εργαζόμενοι από τυχόν αργοπορία των μέσων.