Σύλλογος Μονίμων Υπαλλήλων ΕΦΕΤ: Όλοι στην συγκέντρωση στο Εφετείο στις 15 Ιούνη στις 8π.μ.

Δημοσιεύτηκε στις

                                            ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΣΤΑΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ 07.00ΠΜ -11.00ΠΜ

Στις 15 Ιούνη, στις 8 το πρωί ξεκινά σε δεύτερο βαθμό η δίκη της εγκληματικής οργάνωσης της Χρυσής Αυγής στο Εφετείο Αθηνών.

Όπως στις 7 Οκτωβρίου 2020, έτσι και τώρα θα δώσουμε δυναμικά το παρών για συμβάλλουμε ώστε να παραμείνουν  στη φυλακή οι εγκληματίες της ναζιστικής οργάνωσης της Χρυσής Αυγής. Να σταματήσουμε την προσπάθεια να αναιρεθεί η καταδίκη τους ή να πέσουν στα μαλακά οι δολοφόνοι του Παύλου Φύσσα και του Σαχζατ Λουκμάν.

Η πάλη ενάντια στον φασισμό και το σύστημα που τον γεννά δεν σταματά. Τα σωματεία και ο εργαζόμενος λαός έχουμε πείρα, είμαστε σε αγωνιστική ετοιμότητα, μαζικά απαιτούμε ΟΙ ΝΑΖΙ ΣΤΗΝ ΦΥΛΑΚΗ

Η καταδίκη της ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ ήταν μια μεγάλη νίκη του λαού, των αγώνων των εργαζομένων. Συνεχίζουμε μέχρι να τους στείλουμε εκεί που τους αξίζει, στο χρονοντούλαπο της Ιστορίας.

 

 

Περισσότερα

Συνδικάτο Εργαζομένων Ποτών-Τροφίμων Ν. Αχαΐας: Για το εργατικό ατύχημα στο εργοστάσιο της Αθηναϊκής Ζυθοποιϊας στην Πάτρα

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι, το Συνδικάτο Εργαζομένων Ποτών-Τροφίμων ν, Αχαΐας, καταγγέλλει το σοβαρό εργατικό «ατύχημα» που σημειώθηκε...
00:04:14

Παρέμβαση του Γιάννη Τασιούλα στην ΕΡΤnews για την Aπεργία στις 24 Ιούνη(BINTEO)

Στην αυριανή πανελλαδική απεργία των οικοδόμων αναφέρθηκε ο Γιάννης Τασιούλας, πρόεδρος της Ομοσπονδίας Οικοδόμων,...