Σύλλογος Εμποροϋπαλλήλων Αθήνας: Στηρίζει τον αγώνα των εργαζομένων στην ”e-food”

Δημοσιεύτηκε στις

  Ο Σύλλογος Εμποροϋπαλλήλων Αθήνας χαιρετίζει και στηρίζει τον αγώνα των εργαζομένων στην  ”e-food”. Ο αγώνας αυτός μας αφορά όλους. Βάζει στη πράξη εμπόδια στην εφαρμογή του νέου νόμου εκτρώματος που ψήφισε η ΝΔ , ο οποίος μαζί με τους υπόλοιπους αντεργατικούς νόμους των προηγούμενων κυβερνήσεων ΚΙΝΑΛ-ΣΥΡΙΖΑ, τσακίζουν κάθε εργατικό δικαίωμα.

  Καταγγέλλουμε  τη συγκεκριμένη εργοδοσία που μεθοδεύει να στείλει στην ανεργία τους συναδέλφους διανομείς ή να τους αναγκάσει να δουλεύουν ως  ‘freelancer’ , βαφτίζοντάς τους μάλιστα ‘συνεργάτες’ (μπλοκάκι) προκειμένου να χάσουν κάθε εργασιακό και ασφαλιστικό δικαίωμα τους.

Με αλληλεγγύη, συλλογικότητα και οργάνωση αποκτάμε δύναμη!!

Κανένας μόνος του!!  Μέσα από το  κλαδικό μας σωματείο δυναμώνουμε την αλληλεγγύη μας, τον οργανωμένο αγώνα μας, τη συλλογική δράση και διεκδίκηση προκειμένου να μην εφαρμοστεί πουθενά ο νόμος έκτρωμα της ΝΔ.

Περισσότερα

Αγωνιστικό Μέτωπο στην ΟΤΟΕ: Για την έρευνα της ΟΤΟΕ και τα ανησυχητικά της ευρήματα

Αυξημένος φόρτος εργασίας και πιεστικές προθεσμίες, ανεπάρκεια μισθών, επαγγελματική εξουθένωση, προβληματικό εργασιακό περιβάλλον, προβληματικές...

Σωματείο Εργαζομένων Εργαστηρίου Ειδικής Αγωγής «ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ»: 26 Ιουνίου παράσταση διαμαρτυρίας στο Υπ. Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας

Παράσταση διαμαρτυρίας στο Υπουργείο Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας την Παρασκευή 26 Ιουνίου στις 10 το...