Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε. “Γ.ΣΕΦΕΡΗΣ”: Αλληλεγγύη στον αγώνα των εργαζομένων στο Κωνσταντοπούλειο Νοσοκομείο ΑΓΙΑ ΟΛΓΑ

Δημοσιεύτηκε στις

Ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Γ.ΣΕΦΕΡΗΣ εκφράζει την  αλληλεγγύη του και στηρίζει τον αγώνα των εργαζομένων  στο ΑΓΙΑ ΟΛΓΑ και καλεί στη συγκέντρωση διαμαρτυρίας στο αίθριο του νοσοκομείου τη Δευτέρα  17/6 στις 12.00 μ.μ.

Ο Σύλλογος εργαζομένων στο νοσοκομείο απαιτεί να μη γίνει καμία απόλυση εργαζόμενου που λήγει η σύμβαση του, μόνιμη και σταθερή εργασία για όλους και άμεσες και μαζικές προσλήψεις στο χώρο της υγείας!

 Η κινητοποίηση γίνεται για τους συμβασιούχους εργαζόμενους (ΣΟΧ), οι συμβάσεις των οποίων λήγουν στις 30 Ιούνη αλλά και για τις τεράστιες ελλείψεις σε ανθρώπινο δυναμικό του νοσοκομείου.

Δυναμώνουμε την αλληλεγγύη ανάμεσα μας και στηρίζουμε τα αιτήματά τους.

Περισσότερα

Ομοσπονδία Μεταλλωρύχων Ελλάδας: Νέο εργατικό ατύχημα σε λατομείο

ΝΕΟ ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΑΤΥΧΗΜΑ ΣΕ ΛΑΤΟΜΈΙΟ ΣΤΟ ΒΩΜΟ ΤΟΥ ΚΕΡΔΟΥΣ ΤΩΝ ΕΡΓΟΔΟΤΩΝ  Άλλο ένα εργατικό ατύχημα...

Κλαδικό Συνδικάτο Ποτών Τροφίμων Ν. Αχαΐας: Όλοι στην Πανελλαδική απεργία 24 Ιούνη

ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΣΤΗΝ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ- ΚΛΑΔΙΚΗ ΑΠΕΡΓΙΑ ΤΕΤΑΡΤΗ 24 ΙΟΥΝΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΣΤΗ ΒΙ.ΠΕ. ΠΑΤΡΩΝ (ΚΟΜΒΟΣ...