Σωματείο Ξενοδοχοϋπαλλήλων και Σερβιτόρων Κω: 26 Μάη όλοι στη συνέλευση του Σωματείου

Δημοσιεύτηκε στις

ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ  ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ στα ΕΠΙΣΙΤΙΣΤΙΚΑ  ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ

ΔΕΥΤΕΡΑ 26 ΜΑΙΟΥ  2025  στις 5:00 μ.μ στο Εργατικό Κέντρο

Εργαζόμενη/ε στον Επισιτισμό

Την Δευτέρα 26 Μαϊου στις 5:00 μ.μ. να είσαι στην  Συνέλευση του Σωματείου !

Σήμερα που οι ελλείψεις  χεριών  σε όλο τον τουρισμό κάνουν την κατάσταση αφόρητη και επικίνδυνη, χρειάζεται και η δική σου συμμετοχή για να δυναμώσει η διεκδίκηση και να γίνει πραγματικότητα η υπογραφή Τοπικής Σύμβασης που θα καλυτερεύσει το εισόδημα και τους όρους εργασίας.

Επειδή κανείς από εμάς δεν θέλει να ζει για να δουλεύει

Το Σωματείο απευθύνεται σε όλους τους εργαζόμενους του επισιτισμού για να παλέψουμε μαζί την πρόταση που θα διαπραγματευτούμε με τους εργοδότες.

Είναι η ώρα να υπερασπιστούμε τη ζωή μας και το μέλλον μας!

Η σύμβαση αφορά όλους τους εργαζόμενους.

Είναι ένα από τα πιο σοβαρά ζητήματα που μας απασχολούν και μας ενώνουν απέναντι στους εργοδότες και την κυβέρνηση

Παλεύουμε για:

  • ΓΙΑ ΚΛΑΔΙΚΗ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ ΣΥΜΒΑΣΗ στον ΕΠΙΣΙΤΙΣΜΟ ΜΕ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΕΣ ΑΥΞΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΤΩΝ ΣΥΓΧΡΟΝΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑΚΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ.
  • ΓΙΑ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΤΩΡΑ ΤΟΠΙΚΗΣ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗΣ ΣΥΜΒΑΣΗΣ
  • ΓΙΑ ΕΠΙΔΟΜΑ ΑΝΕΡΓΙΑΣ ΣΤΟ 80% ΤΟΥ ΚΛΑΔΙΚΟΥ ΜΙΣΘΟΥ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΟΛΟ ΤΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΝΕΡΓΟΙ

 

 

Περισσότερα

Αγωνιστικό Μέτωπο στην ΟΤΟΕ: Για την έρευνα της ΟΤΟΕ και τα ανησυχητικά της ευρήματα

Αυξημένος φόρτος εργασίας και πιεστικές προθεσμίες, ανεπάρκεια μισθών, επαγγελματική εξουθένωση, προβληματικό εργασιακό περιβάλλον, προβληματικές...

Σωματείο Εργαζομένων Εργαστηρίου Ειδικής Αγωγής «ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ»: 26 Ιουνίου παράσταση διαμαρτυρίας στο Υπ. Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας

Παράσταση διαμαρτυρίας στο Υπουργείο Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας την Παρασκευή 26 Ιουνίου στις 10 το...