Σωματείο Ξενοδοχοϋπαλλήλων και Σερβιτόρων ΚΩ : Μηχανοκίνητη πορεία την Δευτέρα 1η Ιούνη

Δημοσιεύτηκε στις

Συνάδελφοι, συναδέλφισσες

Σε συνέχεια των αγωνιστικών μας κινητοποιήσεων, το Σωματείο διοργανώνει μηχανοκίνητη πορεία  την Δευτέρα 1η Ιούνη, στις 7 μ.μ., με σημείο εκκίνησης μπροστά από το Εργατικό Κέντρο.

Καλούμε όλους τους εργαζόμενους να πάρουν μαζικά μέρος και να φωνάξουμε για άλλη μια φορά,

Πληρώσαμε πολλά- Δε θα πληρώσουμε ξανά!

Κανείς εργαζόμενος χωρίς εισόδημα- Να πληρώσει κράτος και εργοδοσία.

Περισσότερα

Σωματείο εργαζομένων Ιδιωτικού Τομέα Πέλλας: Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε η παράσταση διαμαρτυρίας στο Πανεργατικό Κέντρο Έδεσσας

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε η παράσταση διαμαρτυρίας του ΣΕΙΠΤΕ στο Πανεργατικό Κέντρο Έδεσσας – Αλμωπίας. Με...

Αγωνιστικό Μέτωπο στην ΟΤΟΕ: Για την έρευνα της ΟΤΟΕ και τα ανησυχητικά της ευρήματα

Αυξημένος φόρτος εργασίας και πιεστικές προθεσμίες, ανεπάρκεια μισθών, επαγγελματική εξουθένωση, προβληματικό εργασιακό περιβάλλον, προβληματικές...