Σωματείο Ιδιωτικών Υπαλλήλων Ν. Φωκίδας : Απαιτούμε συνέδριο των εργατών !

Δημοσιεύτηκε στις

Καταγγέλλουμε την κατάπτυστη απόφαση της ηγετικής ομάδας της ΓΣΕΕ  να διεξάγει  «Συνέδριο» λίγων ωρών στις 25 Φλεβάρη στο καλά φυλασσόμενο πολυτελές ξενοδοχείο «ΑΠΟΛΛΩΝ» στο Καβούρι Αττικής. Διάρκειας τόσο όσο χρειάζεται για να γεμίσει μία κάλπη, αλλά και το να γίνει το «συνέδριο» παρουσία του Πρωθυπουργού, του εισαγγελέα, του Υπουργού Προστασίας του πολίτη, αλλά και πολυπληθούς αστυνομικής δύναμης.

Όλα αυτά για να κρατήσουν τις καρέκλες τους, γνωστές πρακτικές του εργοδοτικού- κυβερνητικού συνδικαλισμού, που αυτή τη φορά ξεπέρασαν κάθε επιτρεπτό όριο.

Οι εργαζόμενοι πρέπει να αποφασίζουν με δημοκρατικές διαδικασίες με βάση το καταστατικό της Συνομοσπονδίας. Καμία δύναμη καταστολής δεν έχει θέση στις διαδικασίες των εργαζομένων. Οι εργαζόμενοι δεν αποφασίζουν κάτω από την εποπτεία κανενός Πρωθυπουργού.

Η κυβέρνηση φέρει μεγάλη ευθύνη! Καμιά δουλειά δεν έχει να παρεμβαίνει και να καθορίζει τις διαδικασίες του συνδικαλιστικού κινήματος!

Τα συνέδρια των συνδικάτων είναι υπόθεση των εργατών!

Περισσότερα

Συνδικάτο Εργαζομένων Ποτών-Τροφίμων Ν. Αχαΐας: Για το εργατικό ατύχημα στο εργοστάσιο της Αθηναϊκής Ζυθοποιϊας στην Πάτρα

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι, το Συνδικάτο Εργαζομένων Ποτών-Τροφίμων ν, Αχαΐας, καταγγέλλει το σοβαρό εργατικό «ατύχημα» που σημειώθηκε...
00:04:14

Παρέμβαση του Γιάννη Τασιούλα στην ΕΡΤnews για την Aπεργία στις 24 Ιούνη(BINTEO)

Στην αυριανή πανελλαδική απεργία των οικοδόμων αναφέρθηκε ο Γιάννης Τασιούλας, πρόεδρος της Ομοσπονδίας Οικοδόμων,...