Σωματείο Ιδιωτ. Υπαλλήλων – Εμπορ. ΚΩ: 26 Νοέμβρη Απεργούμε

Δημοσιεύτηκε στις

Συνεδρίασε το Σάββατο 21 Νοέμβρη η Διοίκηση του Σωματείου Ιδιωτικών Υπαλλήλων & Εμποροϋπαλλήλων Κω και αποφάσισε την συμμετοχή στην απεργία την Πέμπτη 26 Νοέμβρη, που έχει κηρύξει το Εργατικό Κέντρο Βορείου Συγκροτήματος Δωδεκανήσου και Ομοσπονδίες, Εργατικά Κέντρα και Συνδικάτα σε όλη την Ελλάδα, για άμεσα μέτρα προστασίας της Υγείας του λαού, της ζωής και των δικαιωμάτων μας.

Καλούμε όλους τους εργαζομένους να κάνουν θαρρετά το βήμα και να απεργήσουν στις 26 Νοέμβρη! Να δώσουμε αποφασιστική απάντηση στην κυβέρνηση και την μεγαλοεργοδοσία που θέλουν να μας επιστρέψουν σε εργασιακές συνθήκες «μεσαίωνα»!

  • Τώρα είναι η ώρα να μη μείνει χώρος δουλειάς που να μην ξεσηκωθούν οι εργαζόμενοι, να μάθουν όλες και όλοι τί ετοιμάζει η κυβέρνηση.
  • Να μην περάσει το νέο αντεργατικό τερατούργημα της κυβέρνησης .Εισόδημα για όλους, εργαζόμενους και ανέργους. 
  • Σήμερα υπάρχει ανάγκη να παρθούν μέτρα για την πραγματική θωράκιση του συστήματος υγείας με κάλυψη όλων των κενών με γιατρούς και νοσηλευτικό προσωπικό, να επιταχθούν τα δωμάτια και τα διαγνωστικά κέντρα των ιδιωτικών κλινικών, να γίνουν μαζικά τεστ σε όλο τον πληθυσμό.

ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ!

Περισσότερα

Συνδικάτο Εργαζομένων Ποτών-Τροφίμων Ν. Αχαΐας: Για το εργατικό ατύχημα στο εργοστάσιο της Αθηναϊκής Ζυθοποιϊας στην Πάτρα

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι, το Συνδικάτο Εργαζομένων Ποτών-Τροφίμων ν, Αχαΐας, καταγγέλλει το σοβαρό εργατικό «ατύχημα» που σημειώθηκε...
00:04:14

Παρέμβαση του Γιάννη Τασιούλα στην ΕΡΤnews για την Aπεργία στις 24 Ιούνη(BINTEO)

Στην αυριανή πανελλαδική απεργία των οικοδόμων αναφέρθηκε ο Γιάννης Τασιούλας, πρόεδρος της Ομοσπονδίας Οικοδόμων,...