Σωματείο εργαζομένων στην επιχείρηση ΣΕΛΕΚΤ ΣΕΡΒΙΣ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΑ ΕΛΛΑΣ ΑΕ: Ανακοίνωση στήριξης των εργαζομένων της ΛΑΡΚΟ

Δημοσιεύτηκε στις

Ο πολύχρονος δίκαιος αγώνας των εργαζομένων της ΛΑΡΚΟ γνωρίζει την αλληλεγγύη μας, μας δίνει δύναμη για να συνεχίσουμε να παλεύουμε. Μας έχει διδάξει ότι όταν οι εργαζόμενοι αποφασίσουν κάτι και παλεύουν με κριτήριο τη ζωή τους, τα δικά τους συμφέροντα, μπορούν να τα βάλουν με «θεούς και δαίμονες». Άλλωστε, έχουν περάσει πολλοί υπουργοί και κυβερνήσεις, υπηρετώντας την ίδια πολιτική, αυτή της κερδοφορίας των επιχειρηματικών ομίλων και όμως δε λύγισαν τους αγωνιζόμενους εργαζόμενους και τις οικογένειες τους.

Το τελεσίγραφο της κυβέρνησης που απολύει και πετάει έξω από τον οικισμό τους εργαζόμενους και τις οικογένειες τους δείχνει ότι μας μετράνε μόνο σε αριθμούς.Ο αγώνας σας κράτησε ανοιχτό το εργοστάσιο κόντρα στην πολιτική απαξίωσης, εγκατάλειψης και υπερχρέωσης που εφάρμοσαν αυτή και οι προηγούμενες κυβερνήσεις, επιδιώκοντας να παραδώσει τμήμα του ορυκτού πλούτου της χώρας, χωρίς εργαζόμενους με δικαιώματα. Άραγε ξανά θα επικαλεστούν τα διάφορα παπαγαλάκια, ότι οι αγώνες των εργαζομένων είναι αυτοί που «δήθεν» κλείνουν τις επιχειρήσεις;

Το σωματείο μας θα σταθεί έμπρακτα στη συνέχιση του αγώνα σας, για να μείνει η ΛΑΡΚΟ ανοιχτή, για να διασφαλιστούν οι θέσεις εργασίας και τα δικαιώματά σας, για να μείνετε στον τόπο σας! Η αλληλεγγύη των εργατών είναι σημαντική, δίνει δύναμη για τη συνέχεια και στους δρόμους του αγωνα θα είμαστε εκει!!!

Καλή δύναμη !Κάλους αγωνες!!

Περισσότερα

Συνδικάτο Εργαζομένων Ποτών-Τροφίμων Ν. Αχαΐας: Για το εργατικό ατύχημα στο εργοστάσιο της Αθηναϊκής Ζυθοποιϊας στην Πάτρα

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι, το Συνδικάτο Εργαζομένων Ποτών-Τροφίμων ν, Αχαΐας, καταγγέλλει το σοβαρό εργατικό «ατύχημα» που σημειώθηκε...
00:04:14

Παρέμβαση του Γιάννη Τασιούλα στην ΕΡΤnews για την Aπεργία στις 24 Ιούνη(BINTEO)

Στην αυριανή πανελλαδική απεργία των οικοδόμων αναφέρθηκε ο Γιάννης Τασιούλας, πρόεδρος της Ομοσπονδίας Οικοδόμων,...