Σωματείο Εργαζομένων Mitel Networks: Κάτω τα χέρια από τους εργαζόμενους στο Allou

Δημοσιεύτηκε στις

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι,

Allou! Fun Park.Ένας χώρος διασκέδασης, χαράς και ατελείωτου παιχνιδιού για τα παιδιά μας αλλά και για πιο μεγάλες ηλικίες. Ταυτόχρονα όμως , όπως αναδεικνύουν και τα πρόσφατα γεγονότα, ένας χώρος άγριας εκμετάλλευσης εκφοβισμού και τρομοκρατίας των εργαζομένων που δουλεύουνε εκεί.

Οι εργαζόμενοι είχαν το ‘θράσος’ να φτιάξουν σωματείο, ώστε να παλέψουν συλλογικά την απληρωσιά τους, που σε μερικές περιπτώσεις φτάνει τους 5 μήνες, Θέλησαν να φτιάξουν σωματείο για να διεκδικήσουν τα αυτονόητα, Να πληρώνονται στην ώρα τους, να πληρώνονται επιτέλους τις υπερωρίες και τις διπλοβάρδιες τους όπως πρέπει και όπως δικαιούνται.

Η απάντηση της εργοδοσίας ήταν να απολύσει 7 εργαζόμενους , από τους οποίους οι 4 ήταν μέλη της προσωρινής διοίκησης του νεοσύστατου σωματείου! Καταγγέλλουμε την τρομοκρατία της εργοδοσίας με κάθε τρόπο και σας καλούμε να δείξουμε την αλληλεγγύη μας στους εργαζόμενους της Allou! Fun Park!

Δεν θα επιτρέψουμε το άδικο να επικρατήσει!
Κάτω τα χέρια από τους εργαζόμενους και τα σωματεία!
Οι τρομοκρατικές και εκδικητικές απολύσεις στο Allou! Fun Park δεν θα περάσουν!

Περισσότερα

Συνδικάτο Εργαζομένων Ποτών-Τροφίμων Ν. Αχαΐας: Για το εργατικό ατύχημα στο εργοστάσιο της Αθηναϊκής Ζυθοποιϊας στην Πάτρα

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι, το Συνδικάτο Εργαζομένων Ποτών-Τροφίμων ν, Αχαΐας, καταγγέλλει το σοβαρό εργατικό «ατύχημα» που σημειώθηκε...
00:04:14

Παρέμβαση του Γιάννη Τασιούλα στην ΕΡΤnews για την Aπεργία στις 24 Ιούνη(BINTEO)

Στην αυριανή πανελλαδική απεργία των οικοδόμων αναφέρθηκε ο Γιάννης Τασιούλας, πρόεδρος της Ομοσπονδίας Οικοδόμων,...