Σωματείο Εργαζομένων Mitel Networks: Καμία στήριξη στο κράτος δολοφόνο του Ισραήλ

Δημοσιεύτηκε στις

Σε αυτή την μηχανή, του κόσμου οι λαοί
αντί για λάδι καίνε ανθρώπου αίμα

Όλοι την Πέμπτη 22 Μάη στις 7μ.μ στην Ισραηλινή Πρεσβεία – Να σταματήσει τώρα η σφαγή του παλαιστινιακού λαού

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι,

Ο ΟΗΕ, πριν λίγο ενημέρωσε πως στην Γάζα τις επόμενες 48 ώρες κινδυνεύουν με θάνατο 14.000 μωρά λόγω υποσιτισμού και έλλειψης φαρμάκων!

Το κράτος δολοφόνος του Ισραήλ συνεχίζει ακάθεκτο την γενοκτονία του παλαιστινιακού λαού, με νέα επιχείρηση με όνομα ‘Άρματα του Γεδεών’.

Πλέον έχουν πέσει οι μάσκες για την ελληνική κυβέρνηση και όλους όσους έκαναν λόγο για δικαίωμα στην ‘αυτοάμυνα’ του Ισραήλ. Η σωστή πλευρά της ιστορίας είναι εκείνη που υπερασπίζεται τον αγώνα για το δικαίωμα των λαών να ζουν ειρηνικά στον τόπο τους και όχι με τα σφαγεία για τα συμφέροντα των εκμεταλλευτών όλου του κόσμου.

Σας καλούμε όλους σε συμμετοχή στην κινητοποίηση Πέμπτη 22/5 στις 7 μ.μ στην Ισραηλινή πρεσβεία!

Απαιτούμε:
• Καμία στήριξη στο κράτος δολοφόνο του Ισραήλ
• Να σταματήσει τώρα η απαράδεκτη επιχείρηση που στόχο έχει την κατοχή της Λωρίδας της Γάζας
• Αναγνώριση του Παλαιστινιακού κράτος στα σύνορα του 1967 με βάση τις αποφάσεις του ΟΗΕ»
Λευτεριά στη Παλαιστίνη!!

Περισσότερα

Αγωνιστικό Μέτωπο στην ΟΤΟΕ: Για την έρευνα της ΟΤΟΕ και τα ανησυχητικά της ευρήματα

Αυξημένος φόρτος εργασίας και πιεστικές προθεσμίες, ανεπάρκεια μισθών, επαγγελματική εξουθένωση, προβληματικό εργασιακό περιβάλλον, προβληματικές...

Σωματείο Εργαζομένων Εργαστηρίου Ειδικής Αγωγής «ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ»: 26 Ιουνίου παράσταση διαμαρτυρίας στο Υπ. Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας

Παράσταση διαμαρτυρίας στο Υπουργείο Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας την Παρασκευή 26 Ιουνίου στις 10 το...