Σωματείο Εργαζομένων Δήμου Βύρωνα: Για εργατικό ατύχημα κατά την εκτέλεση εργασιών συντήρησης στο Κλειστό Γυμναστήριο της πόλης

Δημοσιεύτηκε στις

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι,

εργατικό ατύχημα σημειώθηκε την Παρασκευή 20/03/2026 και ώρα 10:15 π.μ., κατά την εκτέλεση εργασιών συντήρησης στις εγκαταστάσεις του Κλειστού Γυμναστηρίου της πόλης.

Συγκεκριμένα, συνάδελφος Υδραυλικός της Τεχνικής Υπηρεσίας, κατά τη διάρκεια αντικατάστασης φθαρμένης μπαταρίας νιπτήρα σε χώρο υγιεινής κοινού, τραυματίστηκε στο χέρι κατά τη χρήση εργαλείου χειρός. Το περιστατικό συνέβη τη στιγμή που απαιτήθηκε αυξημένη δύναμη για την απομάκρυνση του παλαιού εξαρτήματος, με αποτέλεσμα τον σοβαρά τραυματισμό του αντίχειρα.

Άμεσα οι δύο συνάδελφοι εργαζόμενοι (ειδικοτήτων Οδηγού ΙΔΟΧ και Τεχνίτης Υδραυλικός ΙΔΟΧ), που βρίσκονταν στο σημείο, τον μετέφεραν στο Κέντρο Υγείας της περιοχής για την παροχή πρώτων βοηθειών και στη συνέχεια διακομίστηκε στο νοσοκομείο ΚΑΤ για μικροχειρουργική επέμβαση αποκατάστασης .

Το Σωματείο εκφράζει τη συμπαράστασή του στον συνάδελφο και του εύχεται ταχεία και πλήρη ανάρρωση. Το περιστατικό αυτό δεν είναι μεμονωμένο. Αναδεικνύει με τον πιο ξεκάθαρο τρόπο τις επικίνδυνες συνθήκες κάτω από τις οποίες καλούνται να εργαστούν οι εργαζόμενοι στους Δήμους:

•Η εντατικοποίηση της εργασίας έχει χτυπήσει «κόκκινο», με λιγότερο προσωπικό να καλύπτει ολοένα και περισσότερες ανάγκες.
•Η υποστελέχωση των υπηρεσιών, ιδιαίτερα των Τεχνικών Υπηρεσιών, οδηγεί σε πίεση χρόνου, πολλαπλά καθήκοντα και αυξημένο κίνδυνο ατυχημάτων.
Δεν μπορούμε να αποδεχτούμε ότι οι εργαζόμενοι «θα πληρώνουν» με την υγεία και την ασφάλειά τους την πολιτική της υποχρηματοδότησης και της έλλειψης προσωπικού.
Απαιτούμε:
•Άμεση στελέχωση όλων των υπηρεσιών με μόνιμο προσωπικό
•Λήψη ουσιαστικών μέτρων υγείας και ασφάλειας
•Επαρκή μέσα ατομικής προστασίας και σύγχρονο εξοπλισμό
•Οργάνωση της εργασίας με γνώμονα την ασφάλεια και όχι την εξάντληση

Η προστασία της ζωής και της υγείας των εργαζομένων δεν είναι κόστος – είναι υποχρέωση.
Το Σωματείο θα συνεχίσει να παρεμβαίνει δυναμικά ώστε να μην θρηνήσουμε σοβαρότερα περιστατικά.
ΚΑΝΕΝΑΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΣ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ

Περισσότερα

Συνδικάτο Εργαζομένων Ποτών-Τροφίμων Ν. Αχαΐας: Για το εργατικό ατύχημα στο εργοστάσιο της Αθηναϊκής Ζυθοποιϊας στην Πάτρα

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι, το Συνδικάτο Εργαζομένων Ποτών-Τροφίμων ν, Αχαΐας, καταγγέλλει το σοβαρό εργατικό «ατύχημα» που σημειώθηκε...
00:04:14

Παρέμβαση του Γιάννη Τασιούλα στην ΕΡΤnews για την Aπεργία στις 24 Ιούνη(BINTEO)

Στην αυριανή πανελλαδική απεργία των οικοδόμων αναφέρθηκε ο Γιάννης Τασιούλας, πρόεδρος της Ομοσπονδίας Οικοδόμων,...