Σωματείο Εργαζ. Εθνικής Λυρικής Σκηνής: Καλούμε σε συμμετοχή στο συλλαλητήριο των σωματείων και ομοσπονδιών την Πέμπτη 4 Νοέμβρη

Δημοσιεύτηκε στις

Καλούμε σε συμμετοχή στο συλλαλητήριο των σωματείων και ομοσπονδιών την Πέμπτη 4 Νοέμβρη στο Σύνταγμα στις 19.00 διεκδικώντας:

•          Κατάργηση του νόμου – εκτρώματος Χατζηδάκη.

•          Αυξήσεις στους μισθούς. Κανένας εργαζόμενος χωρίς ΣΣΕ.

•         Επαναφορά της Εθνικής Γενικής Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας. Κατάργηση του ν. Βρούτση- Αχτσιόγλου ως αφετηρία για την ουσιαστική αύξηση του κατώτατου μισθού.

•    Επαναφορά της υποχρεωτικότητας των κλαδικών ΣΣΕ, της αρχής της ευνοϊκότερης Σύμβασης, των τριετιών.

•        Κατάργηση όλων των αντεργατικών νόμων που περιορίζουν και καταργούν εργασιακά και συνδικαλιστικά δικαιώματα.

•           Σταθερή δουλειά με σύγχρονα δικαιώματα, 7ωρο – 5νθήμερο – 35ωρο.

•           Όχι στη μονιμοποίηση της τηλεργασίας.

•           Επαναφορά της Κυριακής αργίας σε όλους τους κλάδους.

Περισσότερα

Συνδικάτο Εργαζομένων Ποτών-Τροφίμων Ν. Αχαΐας: Για το εργατικό ατύχημα στο εργοστάσιο της Αθηναϊκής Ζυθοποιϊας στην Πάτρα

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι, το Συνδικάτο Εργαζομένων Ποτών-Τροφίμων ν, Αχαΐας, καταγγέλλει το σοβαρό εργατικό «ατύχημα» που σημειώθηκε...
00:04:14

Παρέμβαση του Γιάννη Τασιούλα στην ΕΡΤnews για την Aπεργία στις 24 Ιούνη(BINTEO)

Στην αυριανή πανελλαδική απεργία των οικοδόμων αναφέρθηκε ο Γιάννης Τασιούλας, πρόεδρος της Ομοσπονδίας Οικοδόμων,...