Σωματείο Επαγγελμ. Οδηγών Αττικής – Βοιωτίας και Νήσων Αργοσαρωνικού : Όλοι στο Παναττικό Συλλαλητήριο 17 Μάρτη 6μ.μ. στα Προπύλαια

Δημοσιεύτηκε στις

Συνάδελφοι,

Ένα χρόνο από την έναρξη της πανδημίας και οι εργαζόμενοι συνεχίζουμε τον δικό μας αγώνα για την προστασία της υγείας μας, μετρώντας πλήγματα σε ανθρώπινες ζωές, στις εργασιακές σχέσεις, στο εισόδημα μας.

Η κυβέρνηση όλο το προηγούμενο διάστημα άφησε «ανοχύρωτο» το δημόσιο σύστημα υγείας, μετέτρεψε τα κέντρα υγείας σε εμβολιαστικά κέντρα, ενώ παράλληλα μετέτρεψε το σύνολο σχεδόν των νοσοκομείων σε μονάδες μιας νόσου.  Την ίδια στιγμή ο ιδιωτικός τομέας της υγείας θησαυρίζει πάνω στις ανάγκες του λαού, ενώ δέχεται και γενναιόδωρα πακέτα εκατομμυρίων από τα κρατικά ταμεία.

Η κυβέρνηση εν μέσω πανδημίας επιτίθεται στα εργατικά-λαϊκά δικαιώματα, στην συνδικαλιστική δράση των εργαζομένων με δεκάδες νόμου που έχει περάσει τον χρόνο αυτό.  Επιδίωξη κυβέρνησης και εργοδοσίας να επιβάλουν σιγή νεκροταφείου με τις απαγορεύσεις των συναθροίσεων (Πολυτεχνείο, 6 Δεκέμβρη κλπ) δεν πέρασε και απαντάνε με ένταση της καταστολής στους χώρους δουλειάς, στο δρόμο, στις γειτονιές με ΜΑΤ, ΔΕΛΤΑ και τρομοκρατούν τους εργαζόμενους και τις λαϊκές οικογένειες.

Χωρίς τη δράση των συνδικάτων και των φορέων του οργανωμένου λαϊκού κινήματος, η κατάσταση σήμερα θα ήταν πολύ χειρότερη.  Η αποκάλυψη της εγκληματικής πολιτικής κυβέρνησης-εργοδοσίας, οι εκατοντάδες παρεμβάσεις των σωματείων είναι αυτά που σήμερα φοβούνται και γι’ αυτό έχουν λυσσάξει να καταστείλουν κάθε φωνή που αγωνίζεται και αντιστέκεται.  Γι’ αυτό  βαράνε στο ψαχνό και συκοφαντούν τους λαϊκούς αγώνες, τους εργαζόμενους, τη νεολαία ως και τους υγειονομικούς που δίνουν μάχες μέσα κι έξω από τα νοσοκομεία, διεκδικώντας υποδομές και ανθρώπινο δυναμικό.

Η απάντηση σήμερα εκφράζεται με άμεσες διεκδικήσεις προς το κράτος και την εργοδοσία, με αφοβία μπροστά στην εργοδοτική τρομοκρατία, με συλλογικό, οργανωμένο και ταξικό αγώνα.

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ:

  • Επίταξη ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ, του ιδιωτικού τομέα της Υγείας, χωρίς αποζημίωση.
  • Μέτρα προστασίας των εργαζομένων στους χώρους δουλειάς, στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, στα σχολεία και τα πανεπιστήμια.
  • Οργανωμένος έλεγχος σε ΒΙΠΕ και μεγάλες βιομηχανικές μονάδες όπου απασχολούνται χιλιάδες εργαζόμενοι. Οργανωμένος έλεγχος στα σούπερ μάρκετ.
  • Στήριξη του εισοδήματος και των δικαιωμάτων των εργαζομένων. Προστασία των ανέργων, ένταση του αγώνα ενάντια σε κυβέρνηση και επιχειρηματικούς ομίλους, που επιχειρούν να τσακίσουν μισθούς και συντάξεις, τα ασφαλιστικά, τα εργασιακά και δημοκρατικά δικαιώματα.
  • Καμία περιστολή των δημοκρατικών δικαιωμάτων των λαών με πρόσχημα τον κορονοϊό. Να μπει τέρμα στην αστυνομοκρατία και την κρατική καταστολή.

 

 

 

 

Περισσότερα

Συνδικάτο Εργατ/λων Τηλεπικοινωνιών – Πληροφορικής Αττικής: Όλοι 24 Ιούνη στην κινητοποίηση έξω από τα γραφεία του ΣΕΒ

Όλες και όλοι την Τετάρτη 24/06 στην κινητοποίηση του ΣΕΤΗΠ έξω από τα γραφεία...

Ένωση Λογιστών Ελεγκτών Περιφ. Αττικής: Καταγγελία για την απαγόρευση εισόδου στην Παλαιστίνη αντιπροσωπείας συνδικαλιστών από την Ελλάδα

Καταγγελία για την απαγόρευση εισόδου στην Παλαιστίνη αντιπροσωπείας συνδικαλιστών από την Ελλάδα από το...

Ομοσπονδία Μεταλλωρύχων Ελλάδας: Όχι στην καταστροφή του μεταλλευτικού εξοπλισμού στα ορυχεία της ΔΕΗ

ΧΑΡΙΣΤΙΚΗ ΒΟΛΗ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΑΠΟΛΙΓΝΙΤΟΠΟΙΗΣΗ ΜΕ ΑΝΑΤΙΝΑΞΗ ΤΟΥ ΜΕΤΑΛΛΕΥΤΙΚΟΥ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ ΣΤΑ ΟΡΥΧΕΙΑ ΤΗΣ...