Σωματεία – Φορείς Λήμνου: Για την απεργιακή συγκέντρωση της Πρωτομαγιάς

Δημοσιεύτηκε στις

Εργαζόμενοι στον δημόσιο και ιδιωτικό τομέα της Λήμνου, αγρότες, επαγγελματίες και συνταξιούχοι, απόμαχοι της δουλειάς, συμμετείχαν στην απεργιακή συγκέντρωση της Πρωτομαγιάς που διοργάνωσαν τα εργατικά σωματεία του νησιού.

Η συγκέντρωση ξεκίνησε με τραγούδια της πρωτομαγιάς που τραγούδησε ο μουσικός Δημήτρης Μαυράκης.

Την κεντρική ομιλία έκανε ο Σωκράτης Παπαστεργίου, γραμματέας της ΕΛΜΕ Λήμνου και Αγίου Ευστρατίου. (επισυνάπτεται).

Ακολούθησε δυναμική πορεία μέσα από την αγορά της Μύρινας με συνθήματα όπως, «Κόκκινη Πρωτομαγιά – πρωτοπόρα εργατιά», «Από το Σικάγο στην Καισαριανή ζήτω η 1η Μάη κι η πάλη η ταξική», «Χρέος στο Σικάγο και στην Καισαριανή, είναι ο αγώνας για την ανατροπή», «Στον ιμπεριαλισμό, καμιά υποταγή η μόνη υπερδύναμη είναι οι λαοί», «Αλληλεγγύη στην πάλη των λαών, κάτω η νέα τάξη των ιμπεριαλιστών», «Έξω το ΝΑΤΟ να φύγουνε οι Βάσειςκαμιά συμμετοχή στις επεμβάσεις», «Δώστε λεφτά για υγεία και παιδεία και όχι για του ΝΑΤΟ τα σφαγεία».

Η πορεία κατέληξε στο μνημείο πεσόντων όπου κατατέθηκαν λουλούδια στη μνήμη των νεκρών ηρώων της εργατικής τάξης από τα Σωματεία της Λήμνου και από την Τομεακή Επιτροπή Λήμνου του ΚΚΕ,  ενώ οι συμμετέχοντες στη συγκέντρωση έψαλαν το «Επέσατε θύματα».

 

Περισσότερα

Συνδικάτο Εργαζομένων Ποτών-Τροφίμων Ν. Αχαΐας: Για το εργατικό ατύχημα στο εργοστάσιο της Αθηναϊκής Ζυθοποιϊας στην Πάτρα

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι, το Συνδικάτο Εργαζομένων Ποτών-Τροφίμων ν, Αχαΐας, καταγγέλλει το σοβαρό εργατικό «ατύχημα» που σημειώθηκε...
00:04:14

Παρέμβαση του Γιάννη Τασιούλα στην ΕΡΤnews για την Aπεργία στις 24 Ιούνη(BINTEO)

Στην αυριανή πανελλαδική απεργία των οικοδόμων αναφέρθηκε ο Γιάννης Τασιούλας, πρόεδρος της Ομοσπονδίας Οικοδόμων,...